• Theo och lillasyster

Dora dockan

är det nån som har dora dockan? den större,den som dansar o pratar.. har en 2½ åring som älskar dora,o funderar nu på en sån till honom i julklapp..men är det det värt dom 400 kronorna den kostar?

• Svar på tråden Dora dockan
  • Theo och lillasyster

en dora docka som dansar doradansen no sen säger några fraser på både svenska o engelska...

• lillamamman78

puff, unfrar oxå

• Rosis

Såg Dora docker m.m i stora leksaksboken man fick på posten.
    Sid 122.
    Finns även på nätet www.leksaksbok.com
    Om det är någon som vet varman kan få tag på Dora PC spel
    får gärna tipsa.

• Theo och lillasyster

ja precis..det va i den boken han såg den o sa att han ville ha men jag undrar om den är prisvärd..det e ju ganska mkt pengar...
    e det nån som har den som kan säga nåt?

• isgras

min 4,5 åring var mycket fashinerad av den i affären men bad inte att få den (hon ksulle få en grej) hon bad inte heller att få önska sig i julklapp vilket hon brukar göra så jag vet inte om den var så kul.
    2,5åringen brydde sig inte alls.

PC spel är jag också på jakt efter men har bara hitta engelska-spanska

• Rosis

Min tjej e oxå hel tokig i Dora men tycker att det ä
    är för mycket pengar för Dora dockan!
    Hon reagera inget speciellt heller För utom att hon vill ha den plus 100 andra saker i boken!

Var hittade du dom Engelska-Spanska Pc spelen någonstans?

• Theo och lillasyster

han pekade idaag på dom mindre dockorna swiper boots o dora o sa att han ville ha dom men 100 kr styck...hur små e dom? fan att det ska vara så dyrt med leksaker..han vill ju ha så mkt o mamma vill ge honom allt

• jenn82

Hittade tråden då jag också är på jakt efter en Dora-docka. Jobbar med leksaker och kan berätta lite om leksaksboken. Det är en bok som leverantörer skickar ut med sina produkter, och så hoppas dom att inköparna ska ta in deras produkter. Dom flesta har ju egna varor och gör inte det, vilket resulterar i att 90% av leksakerna där inte går att köpa!  Så den katalogen är jättedum och många barn blir besvikna. Så släng den nästa år och kolla de andra katalogerna.

Nu ska jag googla lite om Dora dockor! Nån som har nåt tips får gärna skriva

• 3 barns mor

lånar tråden lite. letar efter pussel med dora på hittar inte i nån butik. bara på tradera men blir dyrt med frakt.

• Oggy

Menar ni Dora -dockan somskakar på huvudet? Och säger två meningar. Vi var nära att köpa den till vår 2,5 åring men den är ju så tråkig när den bara säger två saker.

Tycker INTE den är värd det om det är samma vi menar... vi köpte en miniatyr -Dora för 99:-

• Jessie

Tycker inte den är värd sina pengar därför valde jag istället att köpa Dora m. vänner i miniformat kan hon leka med mer kändes det som samt att det var billigare. Dottern är förresten drygt 2 år och älskar även hon Dora.

• jenn82

Nu har jag hittat Dora dockan! Och på mitt jobb dessutom   (BR Leksaker) Vi hade inte den i vår butik, men idag var jag på en annan som hade den. Dels den talande, och så 2 andra varianter. Köpte den talande, samt en badleksak.

Svar på tråden Dora dockan