• Anonym (sexa nu!)

Jag vill ha sex!

Vad fan ska jag ta mig till! Jag är ensamstående mamma med tre barn. Den minste är et år.  Och jag vill ha sex! Hur ska jag bära mig åt??? Jag kommer inte ut något på krogen, när fan ska man kunna gå på en date, och det är ALLTID barn hemma. Saknar en stor stark MAN som kan knulla skiten ur mig ibland!!!

• Svar på tråden Jag vill ha sex!
  • Wind of Dreams

Har ni inte delad vårdnad och har du inte någon "rabbit" liggande i någon låda? Om inte KÖP

• Anonym (sexa nu!)

Nä,pappan är inte med i bilden av olika orsaker.... Och jag vill inte ha nån jävla rabbit, onanera kan jag göra själv, jag vill knulla!! Börjar faktiskt tro att jag aldrig mer kommer att ha sex..

• Anonym

vänner som kan vara barnvakt? släktingar?? så du kommer ut på grönbetet igen?

• Robot

Förstår hur du känner och hur jäkla frustrerad man kan bli när det är en massa barn överalt och man tycker inte att man får någon egentid.

Du har en ett åring. det är ju rätt mycket att hålla reda på då.

Att bara träffa en bra kille som du gillar och knulla med är ju inte det lättaste heller. Finns det ingen i din omgivning som du kan tänka dig?.. lättare med folk man redan känner.

• Anonym (sexa nu!)

NJa, de flesta jag  känner är ju singelmammor de också, och de män jag vet om är upptagna, och jag vill inte orsaka skilsmässor. SKa jag lägga ut mig på nätet? Han börjar på dagis snart!

• Anonym (skild)

Det finns nog många som skulle vilja hjälpa dig men det kan förstås vara svårt att hitta personer man kan lita på. Jag är själv en skild kille som också saknar att ha sex, skulle gärna ha en kk men hur hittar man det? Söka på sex-siter känns inte rätt för mig så det blir nog inget tyvärr.

• Anonym (sexa nu!)

Fan. Och vi är båda anonyma...

• Anonym (skild)

Jo så är det väl, det finns säkert många som vill men det är inte så lätt att få kontakt. Jag försökte förresten få kontakt med en gammal tjejkompis som jag tror var intresserad av mig tidigare när jag var gift men hon hade flyttat nu märkte jag och jag vet inte vart.

• Fartill3

ja det är ett dilema.
    Men någon karl måste ju nappa om du flörtar lite.
    Ica, Bussen var som helst
    Lite pasta en flaska vin och en påsättning
    Svårare behöver det inte vara

• adrenalin

varför vill du ut på krogen för att få sex? Krogsex är väl knappast det bästa, eller, du kanske är helt desperat (tydligen)

Du har ju tydligen internet!

burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
Svar på tråden Jag vill ha sex!