• frk t

barkarby outlet

jag tänkte ta en svägn till barkarby och undrar om ngn varit där nyligen och vet om det finns ngt att ha på barnaffärerna? eller de andra affärerna med för den delen? jag tycker det är så olika om de har bra grejor eller inte!

• Svar på tråden barkarby outlet
  • MissLilo

vet inte om du varit där än, men det enda jag vet är toys'r ' us som är en leksasaffär. Vid ikea där ffinns brios(eller har de bytt nu???)....Annar e ddet mest kläder, din sko, babyland, rusta, köksaffäerer mm.

• MessyTessy

En kompis var där i helgen, på PO.P bl a.
    Där hade de inte mycket skoj alls, men det varierar ju från dag till dag känns det som då jag varit där.

• Blue Vapor

Jag var där i helgen - hittade fina saker både på MEXX och PoP! Inne på MEXX var det 20% extra rabatt på barnkläderna, mycket jackor och byxor. Fick med mig en superfin stickad kofta och ett par fodrade manchesterbyxor hem Ångrar att jag inte köpte en rosa ack så fluffig jacka också

PoP hade inte något nytt sedan slutet av sommaren.... en snurra fleecejackor var väl det "roligaste" och en sändning gravidjeans om man är på det humöret Det blev ändå en ribbad långärmad rosa/orange tröja samt två långärmade bomullströjor m tryck på till tjejen..... Generad

Svar på tråden barkarby outlet