Vart köper man filt tomtar?
Någon som vet var man kan köpa stora tomtar gjort av tror det heter filt? Dom har stor rund kropp mycket skägg en runt näsa och en lååång tomteluva. Tror inte man ser några ögon, armar,skor...
Snälla någon som vet??
Någon som vet var man kan köpa stora tomtar gjort av tror det heter filt? Dom har stor rund kropp mycket skägg en runt näsa och en lååång tomteluva. Tror inte man ser några ögon, armar,skor...
Snälla någon som vet??
Finns på NK, har funnits tidigare iallafall!
Sådana har jag- tycker att de är underbara . Mina är köpta på NK samt i en del mindre butiker i Göteborg.
LPW, håller med, dom är underbara! Har ett litet gäng men jag tror nog att jag vill ha minst en till!
Jag har bara vita och gråa, kanske ngn med lite rött vore fint...
Tack! Ja visst är dom helt underbara. Jag vill ha en STOR tror de kostar runt 1800:-
hur stora har ni och vad kostade dem?
Till jul passar det ju definitivt med lite rött .
Det är nog Vättar jag är ute efter ser det ur som. Jag kan inte klicka på bilderna så att de blir större
Ja rött blir fint!
Jag har bara små tomtar, lite varierande storlek, minns nu inte riktigt men inga jättetomtar i allafall!
Jag har en jättetomte (största modellen!) med en grå luva- han är urmysig!
det fanns lite mindre modeller i ellos eller josefssons.
LWp: köpte du den stora på NK? Vad kostade den?
Ja, den största kommer från NK, men jag kommer inte ihåg vad han kostade- runt 1.000 SEK eller var det mer?!
Den är ca en meter hög va? 1000:- är ju helt ok jag hade tänkt mej att helst inte betala mer än 1500 men kostar den 1800 skulle jag köpte den ändå
undra om de har fått in julgrejer ännu?
Tack för svaren!!
Ja, den är nog ca 1 meter om man mäter till yttersta spetsen på luvan. Är väldigt osäker på pris eftersom jag vet med mig att jag även betalade med mina NK-poäng, men jag tror inte att den kostade så mycket som 1.800 SEK i alla fall.