• Anonym

Rakat kön - hur gör ni?

Min sambo vill att jag ska raka mitt kön, har provat någongång men tycker det är mest pinsamt när man visar sig i tex omklädningsrum. Vet att man ska göra som man själv vill och att jag bestämmer över min kropp men samtidigt vill jag ju "glädja" min sambo :)

Hur gör ni andra forumläsare, rakar ni er och i så fall är det mest för er själva eller för era killar. Det andra jag funderade på är om någon egentligen tänker på om någon i ett omklädningsrum/dusch är rakad eller inte? Är det någon som känt den där pinsamheten?

• Svar på tråden Rakat kön - hur gör ni?
  • HannamedH

Alla här kommer nog säga - gör det du själv känner är bäst för dig. För min egen del så rakar jag och det är både för min egen del eftersom jag tycker det är snyggt. Sedan tycker min man också att det är snyggt så alla är nöjda :)

Tycker inte du behöver känna dig "pinsam". Där jag tränar och alltså "visar mig" utanför hemmet så är det nästan så att orakat vore mer pinsamt :)

• Hannah76

Om du känner dig obekväm - gör det inte. O andra sidan så växer det ur igen. Prova att ta bort mycket men inte allt, du kan ju spara framtill, en sk porrtofs.*S*

Nä det är inge pinsamt att vara rakad bland folk, har aldrig märkt attnån har glott.

• Mammanseko

Jag brukar ta bort det mesta, för min egen skull! Nu har jag ingen mens eftersom jag är gravid men tycker det är mycket fräschare under de perioderna.

• fru2006

Jag är precis tvärt om. Känner mej obekväm om jag inte "fixat" till där nere

• Anonym

Håller med föregående inläggskrivare, jag tycker rakat är snyggt, min sambo älskar det, dessutom för mig en erotikhöjare. Tror att rakat är väldigt vanligt idag, kanske tom mer vanligt än orakat så att någon skulle tycka det vara pinsamt...nää. Men du, prova några gånger, känns det inte bra så växer det ju faktiskt ut igen..

• asparinC

Trivs inte alls i vildvuxet! Jag har en smal sträng istället för helt rakat..tycker det ser förpubertalt ut. Jag föredrar även ansat/rakat på män. Mycket fräschare!
    Tänker snarare tvärt om i omklädningsrummet..titta en urskog !
    Men det är en smaksak!

• LinnaLi

Jag är lite av en självplågare har jag förstått för jag epilerar Skönt att inte behöva göra så ofta!

• Gos Mys

Jag går med jämna mellanrum och gör en Brazilian bikinivax. 450kr och ganska smärtsamt men slipper jag håret i en månad, står hellre ut med lite smärta i 30-40 min istället för att hålla på och böka med rakning själv 2 ggr i veckan + att man slipper rakfinnar, hårstubb och klåda.
    Detta gör jag för att jag tycker att det är fräshare och snyggare, de tycker både jag och min sambo.

• Anonym (rakad)

Måste raka mig därnere för att känna mig ren och fräsch. har någon ngt emot det är det inte mitt problem. ett extra plus är att min kille oxå tycker om det. men mest är det för min egen skull.

Svar på tråden Rakat kön - hur gör ni?