Vågar vi åka (storm)
Usch vi har sån förbaskad otur så fort jag och mannen i mitt liv hittar på något utöver det vanliga
Vi har inte varit iväg från barnen nu på ett år och för en månad sen så bokade vi en helsingforskryssning över just den nu kommande helgen *tyvärr* och givetvis så ska det ju blåsa upp till storm som vi alla har hört!
Jag har varit inne på mängder av vädersajter och den värrsta blåsten är ju där vi ska fara ÖSTERSJÖN och ÅLANDSHAV!
Är det nån som har varit i väg med färja när det har varit riktigt blåsigt...snälla berätta era upplevelser och varna mig framförallt om ni tycker att vi INTE ska åka! Vi hare dock betalt ca 3500:- så det känns ju lite avigt att bara ställa in, men jag vill ju heller inte åka om det kommer att bli en riktig skräckupplevelse!
jag kan ju även tillägga att förra året när vi åkte...det var samma dag som man stängde av hela Essingeleden pga att nån hade kört in med en båtkran i bron och den dagen glömmer jag aldrig, kom på båten 17.10 och den skulle avgått 17.00
Snälla berätta vad ni tyckeroch vad ni själva har varit med om!! Märker man av det mycket på själva färjan????