• Elei

nån som har testat erotikspel?

Ni vet såna där "förspel-spel" eller vad man ska säga. Är det nån som har testat? Hur var det? Var spelen bra eller var det bara konstigt? Jag kan tänka mig att det kan vara spännande och mysigt men inte direkt jääättesexigt eftersom man spelar ett spel, men jag vill ändå köpa och testa ett faktiskt!

• Svar på tråden nån som har testat erotikspel?
  • jonnysbrud

Vi har två stycken spel hemma. Vi har spelat dom en gång(!).
    Var jätte roligt enligt mig men det tyckte dock inte sambon.
    I våra uppgifter fick vi bland annat berätta vad vi gillade, ha tungan på den andras navel och snurra runt ett helt varv, slicka på varandras tår mm. Men det var skoj.

• Bluppe

Hej jonnysbrud
    Kan du skriva vad de spelen heter och vilket du tyckte var bäst?

• Anonym

Förspelet har vi & det spelade vi nå´ra gånger i början. Skitkul! Jag älskar att spela spel & detta var ju himla spännande då i början när man var nykär & halvgalen! Lite sanning eller konka...antingen skulle man svara på nån intim fråga, eller så skulle man göra någonting...typ ta en isbit i munnen & slicka på partnerns bröstvårta osv

• Utopia

Tycker de spel jag stött på (har inte testat några, bara läst om dom) verkar rätt så tråkiga. Det kanske vore nåt att satsa på att utveckla, eller RIKTIGT spännande spel som gick hem hos de flesta. Undrar om det går tro?

• Anonym (Spelaren)

Ett spel har vi hemma, det heter Malenas lustspel. Var rätt kul å spela med bekanta när man var yngre och blygare.

Svar på tråden nån som har testat erotikspel?