421 Högsbo - Barnens Hus - nåt att ha?!!
Någon som varit där? Är det nåt att ha? De har ju inte gjort någon reklam, har de några bra erbjudanden? Hur är priserna?
Någon som varit där? Är det nåt att ha? De har ju inte gjort någon reklam, har de några bra erbjudanden? Hur är priserna?
Oj, visste inte ens att det fanns ett nytt köpcenter där. Måste åka dit någon dag och titta.
Är det ingen som har varit där?
Jo de har visst gjort reklam om barnens hus...igår antingen i metro eller GT..minns inte i vilken tidning det var....ska springa å kolla...*MOMENTO*...
Sådär ja..det var i metro...en halvsides annons och på den gör de reklam för bl.a:
1. Brio Nova barnvagn för 2995:-
2. Brio Zenit barnvagn för 1495:-
3. Stroller CT-05 (paraplysulky) för 685:-
4. Britax High line bilstol för 589:-
5. Badhanddukar med disneymotiv 99:-/st
6. Bratz dockor 99:-/st
7. Spindelmannen dockor för 49.90:-/st
8. Bionicle figurer för 129:-/st
9. Spindelmannen mask med tillbehör för 99:-
Ja det var väl det som var med i annonsen typ...
Hoppas det är till ngn hjälp
Kram från Ängla
Änglagård: Tackar! Läser inte Metro nu sen lillan kommit. Blir bara GP och där har jag inte sett nån annons.
Änglasnuttan!!!
Det var så lite så! Bra när man kan hjälpa någon....med ngt så litet...*FNISS*...
// Ängla
Hej!
Jag var där idag, väldigt stor affär, mycket leksaker. De hade bra priser på bilbarnstolar, britax freeway för 1489:- och Brio Zento för 1790:- eller nåt sånt.
Jag var på väg att köpa en av bilbarnstolarna men skall vänta lite till och kolla runt.
Jag köpte ett babygym i plast för 99:- med massor av olika delar, billigt och bra.
De hade också sulkys billigt, chicco ct för 695 tror jag det var.