• Vädtkustmamma

421 Högsbo - Barnens Hus - nåt att ha?!!

Någon som varit där? Är det nåt att ha? De har ju inte gjort någon reklam, har de några bra erbjudanden? Hur är priserna?

• Svar på tråden 421 Högsbo - Barnens Hus - nåt att ha?!!
  • Coco33

Oj, visste inte ens att det fanns ett nytt köpcenter där. Glad Måste åka dit någon dag och titta.

• Vädtkustmamma

Är det ingen som har varit där?

• Änglagård

Jo de har visst gjort reklam om barnens hus...igår antingen i metro eller GT..minns inte i vilken tidning det var....ska springa å kolla...*MOMENTO*...
    Sådär ja..det var i metro...en halvsides annons och på den gör de reklam för bl.a:

1. Brio Nova barnvagn för 2995:-
    2. Brio Zenit barnvagn för 1495:-
    3. Stroller CT-05 (paraplysulky) för 685:-
    4. Britax High line bilstol för 589:-
    5. Badhanddukar med disneymotiv 99:-/st
    6. Bratz dockor 99:-/st
    7. Spindelmannen dockor för 49.90:-/st
    8. Bionicle figurer för 129:-/st
    9. Spindelmannen mask med tillbehör för 99:-

Ja det var väl det som var med i annonsen typ...

Hoppas det är till ngn hjälp

Kram från Ängla

• Vädtkustmamma

Änglagård: Tackar! Läser inte Metro nu sen lillan kommit. Blir bara GP och där har jag inte sett nån annons.

• Änglagård

Änglasnuttan!!!

Det var så lite så! Bra när man kan hjälpa någon....med ngt så litet...*FNISS*...

// Ängla

• Godis77

Hej!

Jag var där idag, väldigt stor affär, mycket leksaker. De hade bra priser på bilbarnstolar, britax freeway för 1489:- och Brio Zento för 1790:- eller nåt sånt.

Jag var på väg att köpa en av bilbarnstolarna men skall vänta lite till och kolla runt.

Jag köpte ett babygym i plast för 99:- med massor av olika delar, billigt och bra.

De hade också sulkys billigt, chicco ct för 695 tror jag det var.

Svar på tråden 421 Högsbo - Barnens Hus - nåt att ha?!!