Hjälp! Tänd på min systers man.
Är 31 år gammal, gift med världens underbaraste man som jag älskar och vill leva hela mitt liv tillsammans med. Vi har jämt kul tillsammans och jag är nästan som nykär fortfarande fast att vi har varit ett par i fyra år. Vi planerar vårt första barn och sexlivet är väl "sådär" spännande just nu även om det är skönt att älska med honom. Vi gör ju det rätt så mycket på beställning :).
Min äldre syster är också gift sedan två år tillbaka med en yngre man. Och vi umgås ganska ofta parvis. Har från första stund tyckt väldigt mycket om hennes man och ibland tom känt mig attraherad av honom, trots att jag är kär i min egen man. Fast inte så himla starkt ändå, för attraktionen har lagt sig i perioder. Men i helgen så var jag, min syster, hennes man, min man och en kompis till min syster och käkade på restaurang. Kvällen fortskred och vi drack ganska mycket vin. Då märker jag att min systers kompis stöter på min systers man och jag blev JÄTTESVARTSJUK! Alltså inte irriterad direkt för att hon skulle göra min syster ledsen, utan för att JAG blev svartsjuk.
Det är galet, jag vet, men sedan den kvällen har jag tänkt på min systers man nästan hela tiden. Jag är inte kär, det vet jag, men så otroligt attraherad. Jag drömmer på nätterna om att han och jag har sex. Känner mig sexuellt frustrerad och eftersom jag aldrig tänker agera på detta, alltså stöta på min systers man (usch), så undrar jag nu: HUR GÖR JAG FÖR ATT INTE BLI GALEN AV SEXUELL FRUSTRATION!! Hur ska jag tänka för att inte bli allt för frestad av att vara sexuellt otrogen mot min man och taskig mot min syster!!!????? HJÄLP!!!
OBS! Min systers man och jag har aldig flirtat med varandra ens. Dock så känner jag att han nog gillar mig på detta sätt ändå. Alltså vi har absolut inte gjort något fel förrut och jag vill inte att vi gör det i framtiden heller!