• Anonym (Party!)

Bra homeparty med sexleksaker?

Jag är sugen på att ha ett homeparty med sexleksaker för mina väninnor. Jag har kikat runt lite och vissa är mindre seriösa än andra.

Kan du rekommendera någon websida som har BRA priser och som har homepartyn i Stockholm? Lustjakt har väldigt höga priser jämfört med andra har jag sett. Gärna ett annat företag.

• Svar på tråden Bra homeparty med sexleksaker?
  • Halvblod

Miraspice finns i Stockholm tror jag

• Anonym (Party!)

Någon som har erfarenhet av husmusen? Dom ringde upp mig och bokade en tid men jag vill gärna höra referenser av er.

• Anonym

Jag känner hon som driver husmusen. Hon är väldigt seriös och en trevlig,bra säljare. Jag rekomenderar verkligen husmusen. Tina heter hon...

• Anonym (Party!)

Ja, det låter ju bra. Hon verkade seriös när hon ringde men det är svårt att veta när man aldrig har hört talas om dem tidigare. (det är ju inget man talar högt om i fikarummet direkt).

• Anonym (Partytjejen)

Gammal tråd om detta ämne, men jag kan rekommendera Intimas homepartyn.
    Har varit på homeparty med dem ett par gånger och den tjejen som kom och hade demot hos mig var klockren.
    Ni hittar dem på www.intima.se

• Major
    Hur ska man får till en kommade  härlig orgsam? Vad är det bästa? Hur vill ni göra får till det?
    Tvåbarnsmamma som längtan efter att bli trebarnsmamma. Fick min mens den 29 April-11.
  • pluppfamiljen

Vars kan man köpa en 

sybian fucking machine

Blivande 6 barns mamma
  • Karolinan01
    pluppfamiljen skrev 2011-05-07 23:10:15 följande:
    Vars kan man köpa en 

sybian fucking machine

Det var en rejäl apparat Glad
Svar på tråden Bra homeparty med sexleksaker?