• Magiczodiac

När tog ni me era barn på bio första gången?

Min tjej är 3,5år och jag funderar på att ta med henne på bio i helgen så hon och jag gör något eget så får pappa o lillebror stanna hemma.
    När tog ni med era barn på bio första gången och vad såg ni för film?
    jag väljer mellan På andra sidan häcken och Vilddjuren, någon som sätt dem???

• Svar på tråden När tog ni me era barn på bio första gången?
  • åskmamma

jag ska gå på Nicke nyfiken för första gången med min nyblivna treåring snart.
    Den verkar vara lagom lång.

• Sue Ellen med stort hår

Jag tog med vid 2-3 år . Har gått bra med bägge barnen.

• panki2

tog med min då 2,5 åring på en Alfons film som var ca 30 min. Prova osch be om platser längst ut på raden så är det bara att gå om det inte funkar Lycka till!

• Annicken

Min tjej var ca 4 år första gången. Kommer ej ihåg vilken film det var.

• Mickus

Min tjej var nog nästan tre år, vi såg puhs film om heffaklumpen. Hon älskade det verkligen, det var helt underbart att se.
    Jag tycker absolut att ni ska gå på bio, om hon gillar film. Så mysigt med ensamtid.

Vi har sett på andra sidan häcken. Den är rolig men kanske svår att förstå handligen, men det är ju kul ändå. Nicke nyfiken kanske är lättare att börja med. Har inte sett den men tror att den är lättsedd.

• Dida

Jag var på bio med min 2 1/2 åring i förra veckan, vi såg på Bilar och han tyckte att det var JÄTTEROLIGT! Han har pratat om det varenda dag sedan vi var där och det är det första han berättar när vi träffar någon! =)

Jag var lite orolig över hur det skulle funka, men han satt så fint och tittade på hela filmen och smaskade på popcorn. Supermysigt tyckte jag med!!

• MessyTessy

Var på Nicke nyfiken med min treåring.
    Hon tittade i ungefär en timme oh sen tyckte hon inte att det var kul längre.

• Jojo77

Min son och mon sambo gick på filmen Bilar och han var 2 precis. Satt och tittade hela filmer, trodde vi aldrig och han har pratat om detta biobesök i 2 månader.

• Trollet75

Vi såg Puh och heffaklumpen när dottern var 2 år och 3 månader. Det gick jättebra. Det var lite läskigt när de kom bort från sin mamma. Men helhetsintrycket var bra.

• Guwios

Vi var och såg på andra sidan häcken. Han var 3 år och 2 mån. De sista 10-15 ville han gå hem. Men satt snällt kvar till slutet ändå. Trodde inte att det skulle gå så bra för han sitter aldrig still hemma och tittar på tv mer än kanske i 10 min.

Svar på tråden När tog ni me era barn på bio första gången?