låt i apoteket reklam?
ngn som vet vad låten i apotekets reklam heter, reklamen handlar om förkylningstider o de sjunger dimpidampi dompidimp osv :)
ngn som vet vad låten i apotekets reklam heter, reklamen handlar om förkylningstider o de sjunger dimpidampi dompidimp osv :)
ingen aning men det är det värsta, gräsligaste, irriterande o falska sång jag någonsin hört... *ryser*
nä jag tycker den är jätteroligt :)
Hihihihi min sambos systerdotter stannar upp varje gg hon hör den o nynnar på den varje dag.. hade med varit roligt om man kunde hitta bara den som låten är utan reklam..
så jag puffar vidare :)
undrar om det inte är den där lilla franska pojken som blev känd för typ 12 år sen, han var väl 4 år eller nåt.. har för mig att han lät så... kan tyvärr inte namnet..
åh tackar
åh, jag hade ju rätt, vad lustigt att jag kommer ihåg honom från när jag var typ 11 år eller nåt
är det den där Jordie el vad han hette?
När jag hörde låten så stannade jag upp och fick värsta barndomsminnet!!! De spelade nämligen den låten i ett radioprogram på 70-talet som hette "Helotto och Halvotto". Jag har till och med låten inspelad på ett gammalt kasettband, och då är texten på svenska. Ingen som känner igen detta??
/Krillan
Han sjunger Listen too the eko,here the sound sen kan jag inte resten så här utan att lyssna på den,men det tog ett jävla tag innan jag hörde orden.