• vårsol

reflexväst??

Ibland ser man förskolor på utflykt där alla barnen har reflexvästar på sig. Ungarna syns lång väg!

En sån vill jag ha åt min unge, är det någon som vet vart jag kan hitta en sån?

• Svar på tråden reflexväst??
  • Luddvar

Har du Överskottsbolaget i närheten kan du hitta såna där för de fanns med i reklambladet som kom idag.

• missteddy

tänkte just skriva öb men annars finns de på barnenshus babyproffsen och andra barnaffärer

• Lyxmorsan

GeKås ifall du har vägar förbi där, många affärer typ Rusta, Harald Nyborg mm Granngården/Lantmännen

//mammisBJ *m döttrarna 03+06 och ängeln 93 *nysvensk västkustbo*
  • Elinja

Dom har sänna på IKEA oxå...

• Inger A

Bensinmackar har också västar

• getingmidja

IKEA, precis som Elinja skriver.
    Är man medlem i IKEA Family får man köpa dem billigare.

• vårsol

Tack! Ska kolla babyproffsen och öob, det är väl de jag har närmast tror jag

• maddec

GeKås i Ullared hade för 24:- när jag var där för någon dag sedan. Jag är jätteglad att jag köpte en, dom syns sååå bra!

• Missboss

Claes Olsson har reflexvästar i många olika storlekar till betydligt bättre pris än babybutikerna

• Pixy

Vi fick vår av förskolan, men jag har sett dem på barnens hus.

• magnuros

ikea har för 39:- stycket - vår "förskola" ansåg sig inte ha råd att tillhandahålla sådana till dagmammorna varför min makes företag gick in o sponsrade - köpte 40 västar på IKEA o tryckte sedan företagsnamnet diskret på västen = avdragsgillt!!

• tussin

Vi har fått våra västar av försäkringsbolaget där vi har barnförsäkringarna.

• Mia205

vi köpte vår dotters reflexväst på coop forum

Svar på tråden reflexväst??