-
-
-
Svar på tråden Letar efter en snygg tvättkorg! Tips?
-
Åhlens 500:-
Den är som en upp och ner vänd kon i något flätat naturmatreal och en vit påse i och lock. -
Jag puffar på denna tråd då även jag vill ha tips om snygga tvättkorgar
-
På Maxi hittade jag min snygga tvättkorg :)
-
-
Oh
kollade på Maxi igår... hittade ingen bara sånna där i plast... hur ser din ut?
-
Ha! Lustigt! Jag tänkte precis tipsa om tvättkorgen i flätat sjögräs från Åhléns.
Sen beror det ju också lite på vilken inredningsstil man har. -
Den är vit & inuti är det ett blå-vitt randigt tyg.
-
Ah den! Såg den för ett tag sedan.
Ang. Inredningen... vi har mycket vitt, så allt passar ju -
-
Vi har förvaringsbordet Hol från Ikea somtvättkorg, super! för då syns det ju inte att det är just en tvättkorg
www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&storeId=2&langId=-11&productId=15923 -
en annan bra sak är att den rymmer två stora ikea kassar så dem är bara att bära ner till tvättstugan när det är dags
-
-
På Mio finns det snygga i ek.
-
Vi har en från Åhlens som i modellen liknar den från ikea som Sofie1979 postade. Den är i naturfärgat tyg och så är det broderat "tvätt" på den del av tyget som hänger ned (tygbiten som täcker korgen upptill alltså, som ett lock). Jag tycker den är jättefin! Fick den på halva halva priset också, men eftersom den var på rea vet jag inte om den utgått?
Ska på stan idag, kan hålla utkik för vi behöver en till.. -
Tänkte bara säga att Åhlens fortfarande har kvar tvättkorgen jag pratade om ovan, 150 kr kostar den.
-
Vi har den här från IKEA. Slänger sen över tvätten i IKEA-påsar när det är dags att tvätta...
www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&catalogId=10103&storeId=2&productId=49642&langId=-11&chosenPartNumber=60075498 -
Maxi har fått in nya tvättkorgar. De är fyrkantiga ochmörkbruna med vitt tyg innuti. Jätte snygga. Finns även förvaringskorgar i samma stil. Men om du är intresserad ska du nog skynda dig. erjudandet gäller bara tills imorgon, och sen brukar de ta slut. (Jobbar där själv så jag vet)