• Nyfiken gul

Hur får jag snygg jeansrumpa när man har ett arsle som en lagårdsvägg?

Ibland undrar jag hur jag är skapt...

Jag har inga problem att hitta snygga kläder och som sitter skönt o snyggt...

MEN.... jag har problem med att min rumpa ser ut som faaan  hur jag än beter mig...

Nån som har några tips på jeansmodeller jag kan testa??

Min rumpa: bred som en lagårdsvägg och ganska platt o fyrkantig... = bakfickorna sitter antingen uppe i svanken på mig eller ute på höfterna.... not snyggt!!

Har jag lågt skurna jeans som jag förövrigt älskar så hamnar bakfickorna UNDER rumpan på mig = ser ut som om jag är konstant skitnödig... Skrikandes

jeans utan fickor ska vi inte ens nämna...... Gråter

Jag kan inte göra något åt min rumpas form - men vad fasen ska jag ha på mig för att se HYGGLIG ut i alla fall??

Jag vill slippa visa mig i tröjor o tunikor som täcker rumpan...

• Svar på tråden Hur får jag snygg jeansrumpa när man har ett arsle som en lagårdsvägg?
  • Vickan I

Har du varit inne på ex JC och bara sagt "plocka fram jeans som jag passar i" så får personalen göra jobbet! De är bra på det.
    Det är en djungel av modeller där ute, så man kan behöva hjälp av en jeansansvasrig i butik för att hitta rätt. En del modeller ser ut som skit när man håller upp dem, men som sedan sitter som smäck och tvärt om. Ta hjälp och ge inte upp

• Nyfiken gul
    Vickan I skrev 2006-10-27 16:29:15 följande:
    Har du varit inne på ex JC och bara sagt "plocka fram jeans som jag passar i" så får personalen göra jobbet! De är bra på det.Det är en djungel av modeller där ute, så man kan behöva hjälp av en jeansansvasrig i butik för att hitta rätt. En del modeller ser ut som skit när man håller upp dem, men som sedan sitter som smäck och tvärt om. Ta hjälp och ge inte upp
    det har jag gjort men blev inte nöjd ändå....  jeansen sitter som ritad på min kropp.. älskar dom o använder dom jämt - men rumpan ser ut som sju svåra år...
    det var den enda passformen som passade hela min kroppsbyggnad då jag är kurvig...

men rumpan blev ändå en miss..

åhh. varför kan inte jag få ett par jeans där bakfickorna sitter där dom SKA sitta?.... grrr...
  • Brollie

Testa byxor med lite lägre midja, nu menar jag inte super lågt utan lite lagom. Då blir inte baken så avlång/stor. Du kan också sikta in dig på att leta jeans som sitter snyggt på rumpan i första hand, och så får de vara lite för stora runt höften.
    På lindex har jag fyndat ibland, där är det lite "antingen eller", tipsen om JC ska jag själv testa!

• Ruiz

gu' va schysst beskrivning du gjort TS .. 

Min moster har typ så å hon tycker strechbyxor me bakfickor som sitter precis På skinkorna e schyssta. då ser inte rumpan bred ut.

har sj prob me jeans.. har en så kallad 'getto booty' as jobbit å hitta schyssta jeans

• soffi86

du skall antagligen ha jeans med lite bootcut i morka farger utan for mycket applikationer,slitningar, hal, detaljer etc.
    Ratt sa stora fickor som sitter mitt pa rumpan eller tatt ihop.
    normal midja och lite stretch.

Svar på tråden Hur får jag snygg jeansrumpa när man har ett arsle som en lagårdsvägg?