• Ninjamamma

Dreadlocks på barn?

Vad tycker ni om dreadlocks på barn? Barn i alla åldrar.Är det nån som har barn med dreads? Skulle ni tillåta att era barn hade dreads om de själva ville det? Vad har ni för åsikter om dreadlocks på barn? Fult,fint,bra,dåligt,kanske rentav äckligt? Det här är en sak jag länge funderat på människors åsikter om. Skriv gärna!

• Svar på tråden Dreadlocks på barn?
  • mina barn

JAg skulle gärna vilja att mina barn hade det. Det speglar personlighet tycker jag.
    Sambon tycker inte som jag tyvärr...

• innana

Svårskött...och kan vara obekvämt också, skulle aldrig vilja ha tillbaka mina dreads! Och skulle m a o inte låta mina barn ha det före högstadieålder i alla fall, om de absolut skulle vilja.

• Oggy

Jag tyckr det är lite ofräscht faktiskt vem som än har det!

• innana

...fast fint kan det vara! Det är det praktiska jag vänder mig emot.

• Lychee

njae.. jag kan tycka att snygga välskötta dreads är snyggt, men det är inte många som har dem. Det är mest ofräscht. Men mitt barn får gärna ha det sen när han/hon blir lite äldre och inser vad det innebär att ha såna..

• Ninjamamma

Jag själv har funderat på det där med dreads. Ninja är bara 18 månader och har inte mycket till hår så där är det inte aktuellt. Men min sambo har dreads och han tycker att det är det bästa som finns. Och jag tycker att dte är hur snyggt som helst. Det är inte ofräscht och det luktar inte äckligt eller nåt. Vill gärna att Ninja har dreads när hon blir äldre. OOm hon vill självklart.

Svar på tråden Dreadlocks på barn?