• tahira

Vad ska jag ha på mig imorgon? Snälla hjälp!

Jag håller på att gå en ledarskapsutbildning som håller på i två dagar. Det är för ungdomar mellan 18-25 år. Idag var första dagen, och imorgon kommer vi fortsätta. Det är relativt svårt att komma in på utbildningen (måste bli reckomenderad av en Rtary-medlem) och många där var ganska "finklädda". Idag hade jag på mig en svart tajt polotröja i acryl, svart pennkjol med hög midja och vitt sidenband i midjan. Jag hade svarta leggingg och svarta och grå stövletter. Det kändes rätt lagom.

Men vad ska jag ha på mig imorgon?? Jag tänkte först ha skjorta, men alla hade det, och då jag tänker söka stipendium av dem, vill jag sticka ut lite från mängden.

Jag vill ha mina svarta och grå stövletter, de ser ut så här: Stövletterna.jpg

Annars har jag inga krav, snälla hjälp mig. Jag är totalt oinspirerad.

Sen kanske jag inte har precis det plagg ni föreslår, men jag vill bara ha lite inspiration!

If you can't be good, be careful
  • Svar på tråden Vad ska jag ha på mig imorgon? Snälla hjälp!
  • ebben

Oj,men det finns ju så mycket fina klänningar i omlottmodell i typ"mormorsmönster"!
    Snygga o då sticker du ju ut.
    Har du nån sån?

• tahira

Nej, just såna söta kläningar är det ont om..

Kan jag ha den här kanske?
    Lila klänning framifrån mörk bild.jpg  Lila klänning framifrÃ¥n.jpg med svart -och grårandiga leggings under?

Eller kanske inte?

• tahira

nähä. Men shit, jag har ingen aning. Jag funderar också på ett par tjocka leggings och en lång tröja + nån fin hundtandsmönstrad sjal..

• tahira

Men det kanske känns lite för naket?

• Brollie

Jag tycker inte det är naket med leggings under! Vad är det på färg på leggings:en?

• Brollie

Sorry, nu såg jag! Ta den lila! Läckert!

• tahira

Tack för hjälpen Brolli! Nu har jag i stort sett sållat bort det till två förslag:

1. Lila klänning med grå och svarrandiga leggings
    2. Grå och svartrandiga leggings, lång offwhite tröja med (grå eller svart) kofta över.

Vad sägs?

(Andra förslag mottages gärna!)

• Dinturiel

Hmm... till klänningen hade jag faktiskt satsat på ett par enfärgade leggings eller ett par tjocka enfärgade strumbyxor. Tycker att ett par randiga tar fokus från den otroligt snygga klänningen.
    Till den vita kan du däremot anvvända de randiga, och kofta är nog vilket som.

Hoppas du får kul, och håller tummarna för att du får stipendiet

Svar på tråden Vad ska jag ha på mig imorgon? Snälla hjälp!