• vakttjejen

hotell i linköping???

Jag och min sambo ska ha en "egen-helg" utan barn i december. Vi ska åka till Linköping och bo på hotell: Någon som bor i den staden elelr som kan rekomendera något bra hotell till oss??

Kram karin

• Svar på tråden hotell i linköping???
  • Kami74

Scandic frimurarehotell är trevligt enligt mig och ligger nära till city. Quality hotal Ekoxen ska vara fint enligt folk jag känner. Det är de enda jag vet något om i Linköping.
    Ha så kul och njut

• zandraw

Ekoxen skulle jag rekomendera!
    Jobbar på samma kedja fast i Umeå, så de är de enda hotell jag känner till där nere! Men de är väldigt fint!

♥Mamma till Sebastian♥
  • abnocto

Jag har bott på Ekoxen och sängarna vi fick i vårt rum var eldrivna så man kunde åka upp och ned och de var störtsköna. Stort rum var det också.
    Tror man får gratis kaffe på eftermiddagen när man kommer.
    Sedan har de ett SPA i bottenvåningen om man vill ha lite mer
    /Mia

• ellan1

Dessutom ligger Frimurarhotellet precis vid en trafikerad väg och de håller på att bygga om hotellet (iaf utanpå och källarplan tror jag) och Ekoxen ligger så mycket bättre till!

• Leos och Vincents mamma

Vi bor i Linköping men har aldrig bott på nåt hotell här.
    Vet i alla fall att Ekoxen ska vara jättebra o fint.
    Sen finns det Scandic hotell som ligger precis vid stångån,där är det oxå jättefint o det är ganska nybyggt(tror att det är ca 2-3 år sen det byggdes),det är jättenära till city,tar högst 5-7 minuter att gå in till själva city för det ligger precis där.

Stolt o lycklig mamma till Leo!Älskar min familj oändligt mycket!!
  • abnocto

Annars ta Scandic som ligger vid Stångån som har fin utsikt. Där fick vi gratis frukt på rummet och det är jättefin utsikt över ån. De hade bättre frukost än Ekoxen. De brukar ha bra priser på nätet. Fin kort promenad till stan

• vakttjejen

Tack för tipsen. Vad glad jag blir!

Svar på tråden hotell i linköping???