• Anonym

konstig utväxt på inre blygdläppen

Jag har fått en konstig utväxt på en av de inre blygdläpparna. Den kom i somras och har blivit lite större, ca. 1,5 cm. Det är som en slamsa som sitter fast där. Det ser ut ungefär som om den skulle kunna tillhöra blygdläppen, men att, ja hm... hur ska man förklara, det ser ut ungefär som om den inte har vuxit ihop med resten av blygdläppen. Det gör inte ont eller så, men jag är lite fundersam över vad det kan vara... Jag känner mig dessutom mindre attraktiv, så det är jobbigt psykiskt.
    Stor kram till er alla!

• Svar på tråden konstig utväxt på inre blygdläppen
  • Anonym

Kan det vara en del av din inre blygdläpp? Min ena inre blygdläpp har blivit större med åren. vet ej vad det kan bero på, den kanske hamnar i kläm när man går eller nått så att den formar sig efter det(???)
    Om det ser onormalt ut så gå till gyn tycker jag, dom har redan sett det mesta vill jag lova dig.Om det oroar dig så tycker jag att du ska gå. Lycka till nu..

• UllaBella

Tack snälla rara du, anonym22:04 för ditt svar! Jag ska nog följa ditt råd och ta kontakt med gyn. Det är ju ite bra att gå och fundera och oroa sig i onödan!

Svar på tråden konstig utväxt på inre blygdläppen