• stjärndamm

Någon mer med upprepade missfall och druvbörd?

Någon mer som haft många missfall och dessutom har/haft druvbörd?
    Jag har haft tre missfall och dessutom hittade det druvbörd i det sista!
    Vore*skönt* och höra att man inte är ensam....

• Svar på tråden Någon mer med upprepade missfall och druvbörd?
  • stjärndamm

puffar...finns det verkligen ingen?

• brittsommar

Jag är själv övertygad om att mitt andra missfall var partiell druvbörd. Men läkarna sa att de inte kunde se det efteråt. Men jag vet vad jag såg.

En liten tröst (beroende på hur man ser det) är att om man har haft flera missfall och en druvbörd, så tolkar jag det som ett tecken på att det inte är ett systematiskt fel utan "slumpen". Så om man har slumpen på sin sida nästa gång går det bra.

• stjärndamm

Ja jag hoppas verkligen att det är en slump!!!
    Lycka till!

• lille gubben

Jag har haft 2 missfall, varav det första var en druvbörd. Jag gick o lämnade prover för att kolla HCG i 9 mån och slutade med det i maj 05. Blev sedan gravida direkt men fick missfall i v 8. Efter det så väntade vi 2 mån innan vi försökte igen och i nov 06 blev jag gravid och nu har vi en son på 10 veckor. Det kommer att gå bra för er också, håller tummarna.

• lille gubben

TIllägg till ovan. Jag håller med "Brittsommar" om att det kändes bättre (hur det nu kan göra det) att mina missfall var av olika anledning. Plus att jag försökte tänkta att vi i alla fall kunde bli gravida, även om det blev missfall.

Än en gång - LYcka till!

Svar på tråden Någon mer med upprepade missfall och druvbörd?