"gravid-flytningar"???
jag tror jag är gravid, har så himla mycket flytningar. dom ä vit-genomskinliga å lite klumpiga på nått vis, jag tog en klump mellan fingrarna å den gick å rulla.. känns detta igen av nån gravid?
jag tror jag är gravid, har så himla mycket flytningar. dom ä vit-genomskinliga å lite klumpiga på nått vis, jag tog en klump mellan fingrarna å den gick å rulla.. känns detta igen av nån gravid?
jag har fått massor av flytningar, en del ser ut som stora snorloskor =)
puffar upp
*asg* Gick att rulla!!!
känner igen mej med.
skit äckligt!!
Jag har svinmycket flytningar..... Genomskinligt/vitfärgat. Rulla? Jag har inte prövat. *ler*
va planen att försöka rulla eller bara blev det så... _nej men jag kanske ska ta o rulla den medans ja ändå sitter här o filosoferar *ASG*
hrmmm... jo ja har massa ja me *URK*
Urk!! Jo, det stämmer in här oxå!!
Känner mig lite skitig faktiskt......
Haha. Åhh vad jag skrattade när jag läste ovanstånde! Samtidigt så känns det så himla skönt att man kan ställa rätt intima frågor och få så ärliga svar! Jag hade ägglossning i förra veckan. Igår morse kom det några droppar färskt blod på papperet. Senare under dagen fick jag börja använda trosskydd för att jag fick rejäla flytningar, både vitaktiga och slemmiga. Ibland lite gryniga och ibland mer vattniga eller ja, slemmiga. Kan det vara ett tecken??????
Hoppas, hoppas att det är det! Vi har försökt såååå länge nu. Det första året vi försökte var ju inte till någon nytta eftersom ajg inte har några naturliga äl pga min pco.
Kram på er!
jag har fått mer flytningar nu när jag är gravid- dock inga jättetjocka flytningar. dom är vitaktiga å enligt barnmorkan helt ofarliga- vanlig symptom hos gravida sa hon.
Jag är gravid och har mer flytningar nu. Som Freija är de inte tjocka, utan mer genomskinliga och lättrinliga, om ni förstår vad jag menar. Tror inte de går att rulla dock, hihi!
Kommer ni ihåg hur tidigt i graviditeten som ni fick flytningarna? Törs man hoppas att det kan vara grav.flytningar så här tidigt? Jag får väl dagdrömma lite iallafall så länge att det faktiskt kan vara så!!!
Hoppas hoppas att det är så!!!! Kan väl tillägga att det är inga vanliga sparsamma flytningar. Det kommer rätt så rejält emellanåt. Trodde först att jag hade blivit inkontinent. Hu, först lite blod och sen blir det aldelles blött.
kram på er
UllaBella:
Mina ökade flytningar började under perioden mellan ägglossning och BIM. Jag fick grav.symptom tidigt, 8-9 dagar innan BIM, och har för mig att det var ungefär då som flytningarna kom.
Hoppas det går vägen för dig denna gången, jag håller tummarna!
ibland känns det som om man kissat ner sig..har jag inte trosskydd så åker det igenom byxorna..skitäckligt det här!!!
har på nåt sätt blivit mer o mer ju längre in i graviditeten jag kommer...är nu i v. 32! Kommer ju måsta ha blöjor på mig i slutet...
måste testa om jag kan rulla den...*asg* tänk om man kan det!
Ulla-Bella: Om det kom lite blod en v efter ÄL kan det ha varit en nid-blödning, och isf är du gravid.
Marstös: Ja, jag hoppas verkligen att det är en liten inneboende där inne! men jag törs inte hoppas för mycket ännu. Jag har blivit så besviken förut när jag varit säker på att jag varit gravid. Men då har jag varit skengravid. Jag har ju inte haft någon fungerande äl, innan jag fick Pergo, så ja, vi får se vad som händer, eller om det är en "biverkning" av Pergon som spökar.
Lycka till ni andra med era magar!!! Förhoppningsvis så återkommer jag snart och berättar att det var grav.flytningar.
//kram
vet inte varför ja fick för mig å "rulla" slemmet, men det gick i alla fall..
har fått mindre flytningar nu, fast ja känner mig hela tiden våt, typ som om ja vore konstant upphetsad. brösten har blivit så konstia oxå d lixom svider i dom.. har ännu inte testat pos. å i morrn ä mensen 2 veckor sen...