• Lissen

Är en 3-åring för liten för Disney on Ice?

Vad tror ni, är en som nyss fyllda 3 år för liten för att titta på Disney On Ice? De brukar ju inte vilja sitta still så länge annars menar jag. Vill gärna köpa biljetter men det känns onödigt om hon är för liten. Hur har era barn reagerat?
    tack för svar

• Svar på tråden Är en 3-åring för liten för Disney on Ice?
  • Fia 74

Vi har aldrig varit på något liknande med 3-åriga sonen, men vi har varit på knattebio... Jag kan inte påstå att så små barn kan sitta stilla en timme och se på något (typ bio/disney on ice). Det blir rätt så stojjigt och en massa spring. På knattebio är det ju ok, men vet inte om det skulle funkar på annat ställe. Kanske om ni har sittplatser nära en utgång, så att det blir lättare att gå upp och röra på sig mellan varven.

• Fru Humla

vi har varit både på bio och cirkus med våran tjej när hon var 2.5-3 år å det gick hur bra som helst. om du tror dte kommer funka (eftersom du känner dit barn) så tror jag dte med!

• statoila

Hej.Vi har en superaktiv kille nu på 5år,men han har varit på disney on ice när han var 3år+4år och ska gå i år oxå det har gott jätte bra.dom har ju så mkt att titta på så dom hinner inte få tråkigt.Lycka till

• elegi

Vi var på Disney on ice när vår son va typ 1½, det gick superbra det var lite jobbigt sista 20 min men med lite mutor så var det inga problem

• familjen K

Personligen skulle jag väntat ett år. Jag tror de har roligare åt det och kan ta till sig mer när de är lite större. Men det är ju så olika på olika barn med så det blir svårt att säga

• sockergryn

Min mellantjej gick på disney on ice första gången när hon var 8 månader och hon var totalt fascinerad! Sedan har vi gått varje år och hon tycker det är superkul jämt! Tycker definitivt inte att en treåring är för liten!!!!! Go for it!

• TheReLe

tja, min dotter kunde sitta still 2 timmar i ett flygplan och sitter en hel film igenom om hon är intresserad av den. Hon satt oxå snällt i kyrkan när hennes syssling döptes och detta var för över ett halvt år sedan.
    Hon fyllde 3 nu i oktober.

Jag har själv funderat på om hon ska få det i julklapp av oss att gå och titta på isprincessorna , för hon önskar sig ett par skridskor oxå... Tycker det verkar vara en rolig kombination

• Flower fairy

Åhh, det var en bra fråga då jag funderar på att gå på det med min 3,5 åring ! Hon är en aktiv tjeje som inte gärna sitter still men jag tror faktiskt att det skulle funka då hon är helt prinsesstkig just nu !

• menta

Vi gick på disney on ice när min son var exakt 3 år. Det funkade jättebra han tyckte det var jätteroligt. Tycker definitiv att ni ska gå. Det är ju mycket att titta på och bra musik. Vår son satt still hela föreställningen.

• ak7

Hejsan!!! Förra gången disney on ice var i Göteborg så var vi där med våran dotter som var 3 år och jag har aldrig sett henne sitta så still och hon brukar ha mycket spring i bena. Jag rekommenderar det verkligen för det var jättebra ska gå i år ochså.
    Lycka till.

Hälsn. Ak

• Flower fairy

Ville bara med-. att jag precis bokat biljetter !!! Wiihoooo ! vad skoj det skall bli !

• Hope 1975

Men är inte det e¨n föreställning till barn, för barn. Jag menar går man på barn bio kan man väl inte kräva att publiken inte rör sig, eller pratar eller så. Det är ju barn..

Ja för 3 åringar som gillar Disney!!!!

Svar på tråden Är en 3-åring för liten för Disney on Ice?