• Rastafairy

Matta i köket

Hej

Vad har ni för matta i köket och vart har ni den? Är det bäst att ha smalare mattor tex trasmattor längs käksbänken och inget under köksbordet?

• Svar på tråden Matta i köket
  • mimmi 1

Det beror ju på ....Jag har just köpt en stor matta under köksbordet... en sisal-look med gummerad baksida.... det blev så fint... men har man små söl-barn, kanske det inte är så praktiskt... det ser mer ombonat ut med matta under köksbordet... utan ser det ut som man håller på att storstäda !!( å slängt ut mattorna) däremot har jag ingen framför diskbänken... vi har så fint golv !! (klinker ) men det kommer nog dit en så småningom....har bara inte bestämt mej ännu....

• BigRed

just nu har jag ingen matta alls i köket :(
    men vill ha en färgglad matta under bordet

• mimmi 1

Är det verkligen så inne med plastmattor nu igen??? ( Usch)

visserligen praktiska, men snygga?? för mej känns det pensionärs-varning, men jag vet att dom är på G...

• pellesmatte

jag har oxå pappelina mattor både i kök och barnrum , dom är ju super fina , fräsch design absolut inte pensionärs varning.

• Nuk

jag har två pappelina mattor som jag växlar med i köket. En svart/vit/grå och en multifärgad när jag känner att jag måste liva upp tillvaron lite.
    Är det nåt det är pensionärsvarning på är det väl snarare vanliga trasmattor.

• Askungen

Jag har en svart matta med vit cirklar, pappelinamatta i köket! Såå fina mattor, och lätta att bara torka av om man spiller något.

• jummie

åhh pappelinamattor i köket!!

Är det nån som vet nån bra sida på nätet där dom går att beställa??

• INOX

Jag har en horredsmatta i köket. Bara att kika i mitt galleri. Den var inte lika dyr som Pappelinas mattor.

• KajsaSthlm

INOX: Snygg matta. Vi har också den fast vit/svart. Anemone tror jag att modellen heter.

Svar på tråden Matta i köket