Matta i köket
Hej
Vad har ni för matta i köket och vart har ni den? Är det bäst att ha smalare mattor tex trasmattor längs käksbänken och inget under köksbordet?
Hej
Vad har ni för matta i köket och vart har ni den? Är det bäst att ha smalare mattor tex trasmattor längs käksbänken och inget under köksbordet?
Det beror ju på ....Jag har just köpt en stor matta under köksbordet... en sisal-look med gummerad baksida.... det blev så fint... men har man små söl-barn, kanske det inte är så praktiskt... det ser mer ombonat ut med matta under köksbordet... utan ser det ut som man håller på att storstäda !!( å slängt ut mattorna) däremot har jag ingen framför diskbänken... vi har så fint golv !! (klinker ) men det kommer nog dit en så småningom....har bara inte bestämt mej ännu....
just nu har jag ingen matta alls i köket :(
men vill ha en färgglad matta under bordet
Har en plastmatta från Horredsmattan längs med köksbänken. Snyggt och superpraktiskt:
www.horredsmattan.se/
Pappelina har liknande:
www.pappelina.com/sv/default.htm
Är det verkligen så inne med plastmattor nu igen??? ( Usch)
visserligen praktiska, men snygga?? för mej känns det pensionärs-varning, men jag vet att dom är på G...
jag har oxå pappelina mattor både i kök och barnrum , dom är ju super fina , fräsch design absolut inte pensionärs varning.
jag har två pappelina mattor som jag växlar med i köket. En svart/vit/grå och en multifärgad när jag känner att jag måste liva upp tillvaron lite.
Är det nåt det är pensionärsvarning på är det väl snarare vanliga trasmattor.
Jag har en svart matta med vit cirklar, pappelinamatta i köket! Såå fina mattor, och lätta att bara torka av om man spiller något.
åhh pappelinamattor i köket!!
Är det nån som vet nån bra sida på nätet där dom går att beställa??
Jag har en horredsmatta i köket. Bara att kika i mitt galleri. Den var inte lika dyr som Pappelinas mattor.
INOX: Snygg matta. Vi har också den fast vit/svart. Anemone tror jag att modellen heter.
www.designonline.se har pappelina mattor