• Celice

Vilken är Er favorit bodylotion?

Jag har inte hittat någon favorit än, letar o letar, men vill ha en bodylotion som går lätt att smörja in och inte kladdar i 10 min efteråt.
    Just nu är jag så torr i huden att jag flagnar.
    Har ni några tips, vill inte ha parfymfri då de luktar så lustigt.

Storken beräknas komma 070307
  • Svar på tråden Vilken är Er favorit bodylotion?
  • vackrastarflow

jag använder endast Body Shops body butter, just nu är det coconut som är aktuell för den luktar sommar

det finns många bra body butters som inte luktar speciellt mycket. oliv är bra på det viset.

• JMD

Jag har en som jag fullkomligt avgudar. den finns att köpa på NK i Göteborg o Stockholm. Den heter "La Source" från Crabtree and Evelyn. Luktar helt ljuvligt o går in i huden på ett ögonblick.

• Birsen

Apotekets Oliva ör jättebra. Kladdar ingenting

• Jii

Just nu är min favvo från Oriflame - Lotus Flower heter den. Den doftar jättegott om man vill ha parfymerad lotion.

• Linda1976

Använder sällan, men ibland Vaseline intensive care med gurka.

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • MiaL

antingen Body Shops body butter (vilken doft som helst), eller apotekets ccs hudlotion med shea butter, lutar ljuvligt o länge och kladdar aldrig.

• Celice
    MiaL skrev 2006-10-29 11:35:31 följande:
    antingen Body Shops body butter (vilken doft som helst), eller apotekets ccs hudlotion med shea butter, lutar ljuvligt o länge och kladdar aldrig.
    Vilket schyst pris på ccs hudlotion, tittade på hemsidan. Ska nog prova den faktiskt, tack för tipset!

Synd att jag bor i skåne, långt till NK.
  • NenniePennie

Använder en babyolja/tvål i duschen och den är så bra så man behöver inte smörja in sig efteråt. det står även på flaskan. hehe!

• Celice
    NenniePennie skrev 2006-10-29 13:03:12 följande:
    Använder en babyolja/tvål i duschen och den är så bra så man behöver inte smörja in sig efteråt. det står även på flaskan. hehe!
    Det är iförsig väldigt smart, Går ju så mycket snabbare med när man har bråttom en dag!
  • IsaW

Biotherm Intensive body treatment är toppen och luktar fräscht! Rekommenderas!

• apache

Bikini från Dior,bra för torrisar,kladdar inte och luktar fräscht o gott.

• arev76

Apotekets oliva är superbra, känns inte så fettig och kladdar inte!

• Duckan74

Samma som vackrastarflow, Body butter fast inte cocos utan oliv eller shea butter, även mangon.

• Dolphin

Jag använder Nivea nu.
    Har förr köpt ifrån Oriflame, men har ingen att handla av numera....

Svar på tråden Vilken är Er favorit bodylotion?