• åsanissen

Cambridge vs Nutrilett vs Naturdiet

Är så trött nu på att inget händer. Äter väl hyfsat. Men efter två grav. på 3 år varav en tvillingagrav nu senast har jag nästan 20 kg för mkt att bära på. Vidrig foglossning under grav och efter som gjort/gör att jag inte kan motionera bort kilona.

Latmask som jag är orkar jag inte äta helt nyttigt hela tiden. Och man hinner inte hålla på med mat när man har tvillingar på 4 mån och en 2½ åring hemma. Salladsdelen försvinner rätt ofta.

Så till min fråga.

Vad är bäst Cambridge, Nutrilett eller Naturdiet.

Har testat all men inte kört någon "kur". Cambridge är ju godast, naturdiets jordgubbinte god, och det är jordgubb jag gillar mest.

Hur är kaffesmakerna?

Ni som kört på detta kan väl dela med er.

Hur har ni andra gjort, har ni bytt ut alla måltider?

Om jag vill få mest resultat är det väl att byta ut alla mål. Hur många ska jag då dricka under en dag? Är det fem eller, 3 mål + 2 mellanmål?

Hur får man tag på Cambridge? Måste man ha en "sponsor" eller kan man bara köpa produkterna och finns det ngt "paketpris"

tacksam för svar

• Svar på tråden Cambridge vs Nutrilett vs Naturdiet
  • Etnica

Cambridge verkar ju vara rena dunderkuren. Har ingen erfarenhet själv men har ju hört en del. Naturdiet o Nutrilett är ju så vidriga att det bara inte går att få i sig.

• Längtar efter en liten

Jag äter inget av det,jag äter Herbalife nu men jag åt Nutrilett innan och åt då kaffesmaken och den var faktiskt väldigt god

Lyckliga (L)
  • Fru Höstlöv

Jag rekommenderar också Cambridge, det är kanonbra och gott.
    Man köper det hos en konsulent som också snackar med en och peppar en om man vill. Annars kan man bara handla hos konsulenten. På http://www.cambridgekuren.se/ kan du hitta din närmaste konsulent, en veckas ranson kostar ca 440kr så dyrare än de andra alternativen men godare och testat på överviktenheten på Karolinska samt godkänt av livsmedelsverket som enda näringskälla.
    Jag är mitt i min kur nu, äter tre påsar per dag och dricker tre liter vatten, är inte hungrig alls, men ser man något gott såklart man blir sugen.

Före och mellanbilder finns i mitt galleri.

Fru Höstlöv, fd Höstlövet. Bilder finns i galleriet.
  • Misan79

Hej!

Jag åt Cambridge....lycklig som fan gick jag ner 30 kg...och det gick fort! Jag bytte ut alla måltider.
    Som sagt, jag var så lycklig över att det gick så lätt (man kommer in i en förbränningsfas som ger en "lyckokänslor")

Lyckan varade inte så länge....fick panikångest för att bantningen hade gått för fort och "huvudet liksom inte hängde med". Hade även ett helvete med ätstörningar när jag skulle börja äta igen.

Självklart är det inte säkert det blir så för någon annan, men mitt råd är: TA DET LUGNT! BYT UT ETT ELLER TVÅ MÅL. Drick inte bara Cambridge under för lång tid!

• Noddes

Rekommenderar också cambridge! Gick ner bra med dem när jag ville gå ner snabbt inför ett bröllop. Nutrilett kan jag inte svara på hur mycket man går ner eftersom jag inte lyckades få i mig påsarna utan att få hemska kvälningar, naturdiet fick jag ner men inte mycket mer.

Jag trivdes bäst med kuren när jag bytte ut 1-2 måltider istället för att enbart äta soppor. Jag beställde mina påsar på nätet eftersom det inte fanns återförsäljare i närheten.

Lycka till!

• åsanissen

Hittade viktklubben på nätet, där man kan köpa cambridge. Är det ngn annan som handlat där?

• Längtar efter en liten

Vart kan man köpa detta online om man inte har ngn återfösäljare i sin stad?

Lyckliga (L)
  • Linda1976

Jag har också före och efter-bilder i mitt galleri. Har gått ner drygt 40 kg med CK sen dec förra året. Föredrar CK framför Nutri eller ND.

Jag beställde från www.viktklubben.nu -snabbt och bra!

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
Svar på tråden Cambridge vs Nutrilett vs Naturdiet