• TorsMamma

Mår illa och fryser/varm om vartannat..

Jag mår jättemärkligt, är i v.7-10(har inte fastställt), mår akut illa men spyr inte! Skulle många gånger kännas bättre om jag fick spy..helt slut är jag också..upplevde inte detta i min förra graviditet.
    Kroppsvärmen känns också jättekonstig, varm och kall om vartannat. Det känns som om jag har feber..?
    Nån mer som upplever detta?? Man blir ju lite orolig

• Svar på tråden Mår illa och fryser/varm om vartannat..
  • Nova 68

jag har gjort det denna gång särskilt i början men även ibland nu med och jag har inte haft så när jag väntat barn förr. sen har jag hört att andra haft likadant så du kan vara lugn  

V 24. BF 21/2-07
  • TorsMamma

Tack Nova, skönt att höra

• TorsMamma

Gör du? Då är vi 3 iaf..tänk att det kan kännas så mkt lättare bara att få veta att man inte är ensam

• LillaMy1972

Jga är också i vecka 7, men är bara kall.... hoppas på att bli varmare snart, vilket många säger att man blir. Frysre massor (sitter här på jobbet med jacka på mig

• Cajsan

Känner oxå exakt likadant! Är i v9-10 och det är 2:a barnet! Känns som om man håller på att bli sjuk! (skumt!) Fast fryser mest, men känns oxå som frossa!

• Ia 70

I början (mest) hade jag "feberkänningar" o temphöjning till 37,2 konstant. Frös som en tok o trodde att de var en infektion som inte ville ge med sig o var till o från riktigt orolig. De visade sig sedan "bara tillhöra graviditeten" o nu e det bättre, även om jag ibland känner mig jättefrusen. Hoppas att det lugnar!!;-D

• TorsMamma

"feberkänning" är ju ett jättebra uttryck, precis så känns det. Men det har gett med sig ganska bra nu, nu fryser jag mest

• good  sina

jag är i vecka 10 nu o jag har mått som du beskriver sen vecka 7.. börjar vänja mig.. men klart det är jobbigt ibland.. o feber trodde jag med att jag hade.. e nog bara kroppen som spökar nu när allt ställs om.. =)

Svar på tråden Mår illa och fryser/varm om vartannat..