När börja planera julen ?
Hej, när börjar ni tänka på hur ni ska fira julen ? vart ni ska ? vilka ni ska fira med osv.. ?
Hej, när börjar ni tänka på hur ni ska fira julen ? vart ni ska ? vilka ni ska fira med osv.. ?
vill inte ens tänka på julen än....
men snart måste man ju
Vi har redan planerat julen, dvs var o med vem vi ska fira
Julen är alltid planerad. Inget man behöver tänka på. Samma tid, samma plats, och samma människor varje år.
Vi är hemma hos oss, min mans familj kommer hit under dagen. Sedan på eftermidag/kvällen så åker vi till mina föräldrar. Fast det har jag ingen lust med, för mina föräldrar gör så stor skillnad på sina barnbarn. Önskar att jag bara kunde strunta i dem.
Vi firar alltid här hemma med lite "knytis-julbord" Det brukar bli vi själva, mina föräldrar, min bror, min farmor och så svärmor... Svärfar favoriserar sin andra son och sina andra barnbarn så honom klarar vi oss utan...
Redan planerad - vi är hemma och de som vill är välkomna hit...
Julstädningen är väl det tråkigaste men mat & dryck hjälps vi alla åt med. Blir ca 15-20 personer totalt med både vuxna och barn.
Vi har också sagt så, att vi är hemma och de som vill får komma.
Tänkte ha lite knytis när det gäller maten.
vet bara vad jag ska göra till nyår för då är vi alltid hemma hos oss med långbord och alla kommer som vill....
Blir väl farmor i år tror jag men vill vara hos mamma och pappa om pappa är hemma då vill säga är på sjukan mår inte alls bra.. Kanske hans sista jul så därför vill jag vara där men vi kör ju varanat år så det är farmors tur
så julen känns inget kul i år vill hoppa över den
det är klart!