• Irma77

Börjat sälja oriflame..

Har precis blivit oriflame försäljare. Har köpt och använt produkterna ganska länge, och tänkte mig nu våga på detta. Har ju redan ett jobb, så jag är inte beroende av inkomsten. undrar om någon här säljer eller har sålt?
    Och vad tjänade ni?
    Kanske några tips till en nybis?

• Svar på tråden Börjat sälja oriflame..
  • bluebride

Jag tänkte börja med Herbalife, hoppas på tur där, så man får in lite mer pengar än vad man får från a-kassan

• Irma77

Använder du Herbalife själv??

Herbalife verkar svårt, det är ju sjukt dyrt att använda sig av. Sen så efter PLUS (programmet) tror jag folk kan vara skeptiska.

Tänkte även börja med sex partyn. Det kan bli himla kul tror jag.

• bluebride

inte än, jag hoppas det kan ge något. jag behöver något jobb som man jobbar hemifrån

• nojjan

Jag har sålt oriflame sen år 2000 och trivs bra med det. Just nu har jag inte tid att sälja "aktivt" utan köper mest själv. Mina vänner ringer när deras produkter e slut och beställer mera. Så jag tjänar väl inget på det, inte eftersom jag köper en massa till mig själv
    Den stora fördelen är ju att man får 20% på sin order. Är man dessutom esk så får man ju 30% om order kommer över 2000:-
    Allt beror på hur mycket man är villig att kämpa och huhr mycket tid man vill lägga ner. Jag har varit Gruppchef för nåt år sedan och tjänade väl in ca 200-500 i månaden, beroende på hur försäljningen utav dem under mig gick.
    Inte mycket, med det är ju lite klirr i kassan iaf.
    Men tycker man det är skit kul och har tid för det så kan man ju gå ännu längre och då kan man tjäna så mycket på det så man kan leva med endast oriflame som arbete.
    Vill passa på att önska dig välkommen i gänget också! Jag hoppas du kommer trivas!! De som sitter lite "högre" upp i oriflame är världens roligaste personer Hoppas att du kommer att ha chansen att träffa dem på någon kick off eller nåt!
    Undrar du nåt så bara hojta!

• trezpazz

Hej! Såg att ni skrev om Herbalife...Har det varit med på PLUS? När då?

• Irma77

Det är väl ett år sen det var med på plus (om det inte finns fler liknande program?)
    Men iaf så kollade dom innnehållet, och det var mycket i produkten som i stort sett bara var modell majsmjöl (det var något annat, men typ)
    De tog upp alla dessa tabletter mm som man går ner i vikt av.

Inte många innehöll något revolutionerande.
    och alla vitaminer man får i sig var nog det enda man fick i sig.

Så i mina ögon är det bluff och båg.

Då kan man i stället köra Camebridge om man vil gå ner i vikt, som används av övervikts enheten på karolinska i samråd med den kände Stefan rössner. Lite OT

Tack för välkomnandet nojjan!! Ser fram emot att sälja.

• Nilla

jag säljer medpriflame men har det mest för min egen del så jag tjänar inga stora pengar

• Alvin 2006

Jag har sålt Oriflame men jag tyckte inte att det gav något. Jag har hållit på i över 3år och blev Exlusive Gruppchef.
    Men nu har jag börjat sälja Aloe Vera Forever Living Products och det tycker jag bättre om och jag mår bättre av dryckerna. Vill du veta mer om det så hör av dig!
    Kram på er!

Mamma till Alvin 17/6-06!
  • Irma77

Nu har jag kommit igång ordentligt. På 2 dagar harjag sålt för 1465:-, men ska inte skicka in beställningen först den 13:e, så jag ska visa fler. Har 2 till som jag vet ska köpa.. så jag kan iaf handla lite till mig själv, och det är ju mitt mål

• Alvin 2006

Det är kanon bra att du har kommit igång. Det är ju så att visar man katalogen för fler så får man ju in flera beställningar.

Mamma till Alvin 17/6-06!
  • Irma77

Är så glad. Fick till slut ihop en order på 4100:-, som jag beställde i måndags, så jag kunde handla själv och ändå få lite pengar över (tjänade ca 800 Plus att jag sålt över 3000:- och får ett presentkort på 500:- att handla för.

Men är det någon som haft partyn hemma hos folk?? Och hur har ni gjort då?? Tagit med era egna grejer, eller hur?

Jätteglad för tips.

Svar på tråden Börjat sälja oriflame..