• BlygTjej

Badrum i svart och vitt, rädd att det blir för mörkt.. Bilder?

Vi ska renovera vårt badrum och har kikat lite på kakel och klinkers.
    Badrummet har snedtak och takfönster, på den väggen tänkte vi ha svart kakel. Resterande väggar blir i vitt och golvet blir i svart (samma som ena väggen).
    Plus detta har vi en duschhörna som vi tänkte ha helt i mosaik, vad kan man tänka sig för färg där?
    Vi ska också ha in ett hörnbadkar, detta blir helt i vitt.
    Handfatet och spegelskåpet blir troligtvis i ek. Men som sagt, är rädd att detta blir för mörkt. Vad tror ni? Och har du ett badrum i svart och vitt får du gärna visa bilder

BF ---> 78 dagar kvar!
  • Svar på tråden Badrum i svart och vitt, rädd att det blir för mörkt.. Bilder?
  • stinaliza

Det hade vi hemma när jag växte upp. Blev inte speciellt mörkt. Halva väggen var svart kakel och övre delen vit våtvägg Snyggt!

♥♥ mamma till linus + krypet med b f 14 maj ♥♥
  • maras

Hej,

vi har svart/vitt i vårat badrum
    Svart fondvägg i mosaik sen vitt kakel mosaik på väggarna samt svart golv mosaik...kika in till mig

• BlygTjej

Maras: Såg ju inte alls mörkt ut Har ni något fönster? Skarpa lampor?

BF ---> 78 dagar kvar!
  • Soldyrkaren

Innan vi rev ut ett av våra badrum så var det helsvart. DET var inte så roligt.

• BlygTjej

Soldyrkaren: Helsvart kan jag förstå, det måste varit jättemörkt

BF ---> 78 dagar kvar!
  • maras

Hej,

nix inget fönster i det badrummet...inte speciellt starka lampor heller men eftersom vi har vita väggar så blir det ju rätt ljust

• BlygTjej

Ingen mer som har någon bild?

BF ---> 77 dagar kvar!
  • Kinisen
    maras skrev 2006-10-30 08:13:49 följande:
    Hej,vi har svart/vitt i vårat badrum Svart fondvägg i mosaik sen vitt kakel mosaik på väggarna samt svart golv mosaik...kika in till mig
    Men jag kommer inte in o kan titta....Fundersam
  • Karl

Nope.. inte jag heller *hemliga klubben*

• Tulip
    maras skrev 2006-10-30 08:13:49 följande:
    Hej,vi har svart/vitt i vårat badrum Svart fondvägg i mosaik sen vitt kakel mosaik på väggarna samt svart golv mosaik...kika in till mig
    Jag vile ju också se, men kommer inte in...
    ♥♥♥ vecka 24 ♥♥♥
  • maras

Hej på er!

Nu kan ni komma in till mig o kika

Jag är inte hemlig, bara lite trött på alla okända ibland som smyger omkring inne hos en

Men välkomna in

Svar på tråden Badrum i svart och vitt, rädd att det blir för mörkt.. Bilder?