• Anonym (Trött)

Någon som blivit hjälpt av rosenrot?

• Svar på tråden Någon som blivit hjälpt av rosenrot?
  • Anonym (kanske)

Är inte helt säker, men jag är 40 och slutatde med p-piller i vår. Jag började äta Rosenrot efter 3 månader och två månader senare så fick jag ett plus :) Men då vet jag ju inte om det var Rosenroten eller inte...

• Anonym

hade tänkt att börja, inte för att bli gravid men för att få tillbaka lite krafter.. Hört en och annan som säger att dom mådde bättre iallafall...

• Anonym (Trött)

Jag har också funderat på att börja. Har också hört att personer blivit hjälpa av detta. Inte för att bli gravid heller utan bli piggare och inte lika irriterad....

• Gaztongirl

Japp, jag har märkt av att jag fått mer energi av Rosenrot. Brukar köra något paket ibland när jag känner att jag behöver lite extra kraft. Finns även de med blandning av Chisandra och Rysk rot, tänkte testa det nästa gång.

• mammamia1979

Jag äter Rosenrot konstant och jag skulle nog inte klara av vardagen utan dom! Det är det bästa som har hänt mig tror jag! Rekommenderas starkt!

• Anonym (kanske)

Jag märkte inte att jag blev piggare av dem...

• Anonym (Trött)

Det verkar ju jättebra! Ska någon köpa ett paket och prova på. Det finns inga speciella biverkningar som man kan få av dem?!

• mammamia1979

Jag har då inte kännt av några biverkningar...
    Det skulle vara det att jag blir lite fnittrigare...

• Anonym (Trött)

Okej det låter ju inte fel... Läste någonstans om några utslag på kroppen?! Men jag vet inte! Skulle iallafall bli lite gladare om det hjälpte mot min irritation..

• mammamia1979

Som sagt, mig har det hjälpt massor. Och inga utslag... Men det är väl som med allt annat. Det beror på hur känslig man är kanske.

• Mörköbarn

Jag började imorse. Vi får väl se hur det går. TS, jag kan hålla dig uppdaterad om hur det känns om du vill, prova du med så får vi se!!

• Anonym (Trött)

Jag ska också prova Mörköbarn... Vi får se hur det går..

• Anonym

Jag kände mig bara "hög" av rosenrot,lugn.
    Men inget mer,så på mig funkade inte.
    Kanske beror på att jag har större problem.

• Anonym (Trött)

Hur går det Mörköbarn?! Känner du dig piggare?!

• Mörköbarn

Har flyttat och påsen kom bort i flytten. Börjar igen imorgon... Du då?

• Anonym (Trött)

Har tagit i tre dagar nu... Känner mig kanske lite piggare... Men det tar kanske lite tid innan man känner någon förbättring?!

Svar på tråden Någon som blivit hjälpt av rosenrot?