Sjungande barn?
När lärde sig ditt barn att sjunga med REN melodi? Jag vet, det är inte alla som lär sig det någonsin. Men vore kul att höra exempel! Min dotter är 11 mån och jag längtar till hon kan... Inte än så klart, men ändå.
När lärde sig ditt barn att sjunga med REN melodi? Jag vet, det är inte alla som lär sig det någonsin. Men vore kul att höra exempel! Min dotter är 11 mån och jag längtar till hon kan... Inte än så klart, men ändå.
Vår dotter var ca 1,5 år gammal. Då var repertoaren Blinka lilla och Bä bä vita lamm. Och nu när hon är 3 drygt så sjunger hon jämt. Det går inte att stoppa.
Min son är 14 månader och han härmar melodier klockrent i tonart. Men han kan inga ord än...
Dottern är snart fyra år och jag tror tyvärr inte att hon ärvt sångrösten i alla fall. Hon blir nog bra på andra saker än att sjunga.
Tack! Kul att höra. Min dotter diggar i takt och har gjort länge nu. Nu väntar jag bara på att sången ska utvecklas också..!
N älskar att sjunga även om hon gör det hellre än bra !
E 2,5 år sjunger glatt & högljutt samt ackompanjerar sig själv med piano och ibland gitarr. Det låter fullständigt gräsligt, inte en ren ton lyckas han få till men han är såå lycklig! Och alla applåderar naturligtvis...
Min dotter är 16 månader och sjunger Tipp Tapp med ett utdraget Aaaaaaaaaahhhh i slutet...jättekul ...fast kanske inte kl 5 på morgonen som i morse hehe...
dottern 2 år och går ich sjunge zkatan zlattan...nanananana (nynnar till resten av refrengen)........så sött!