• MelvinÅMamma

Ni som bor i GBG.....

Nån som vet bra ställen förutom Buttericks att handla maskerad kläder på....?Nån sexshop där det finns sjuksköterskedräkter/french maid/osv.....nån som vet??Skall handla åt lite vänner....själv skall jag vara smurf ....

MVH/Emma

• Svar på tråden Ni som bor i GBG.....
  • Kamikazee

Kolla på bodega, ligger lite längre ned mot Östra hamngatan från buttriks sett. (nästan mitt emot knappcarlsson)

Annars finns Kondomeriet som ligger på en tvärgata vid Gamleport.

• MelvinÅMamma

Tusen tack....är det "dräkter" dom har där??

• Kamikazee

Ja, de har allt möjligt

• sydneygirl

Jaaaajaaa, du ska handla åt "några vänner"......

Finns ett gäng sexbutiker på långgatorna, men kan inte svara på vad de har. Av fönstrena att döma har de lite sådana-där-sexiga-outfits.

• MelvinÅMamma

hahaha,helt ärligt är det till 3 kompisar som kör på den stilen,jag med min smurf outfit kommer väll va helt själv,att spöka ut mej åt de fulare hållet

"Långgatorna"....ligger var då??

• sydneygirl

Linnéstan - mellan järntorget och Masthugget liksom.

Ska också på fest med maskeradtema (Halloween fast inget krav på skräckrelaterade utstyrslar). Jag och sambon ska vara zombie-skolbarn.

• MelvinÅMamma

Tar gärna emot fler tips,om det är någon som har det....!

• peterpani

På järntorget finns en bra också. Vet inte vad den heter men den ligger på själva järntorget mot haga.

• soffi86

martins sexshop ar sjuuuuukt bra! ligger mitt emot indiska restaurangen Bombay och tror att det ar forsta langgatan.

• MelvinÅMamma

Tack för tipsen....igår blev det dräkter för2,100 igår....så martins shop borde tacka!! så nu är fredagens klädtema löst Tack igen!!

Svar på tråden Ni som bor i GBG.....