olika pris på bröstoperationer?
behöver man jämföra dom olika klinikerna?
eller håller alla samma pris?
vad har ni betalat för era?
både lyft och förstoring?
behöver man jämföra dom olika klinikerna?
eller håller alla samma pris?
vad har ni betalat för era?
både lyft och förstoring?
jag skulle fått betala 33800 kr för förminskning o lyft.
förstoring kanske är lite dyrare..
det lönar sig att kolla. Kan skilja över 20000 kr!!
Ett kanontips är de här som jag op brösten hos. Jätteduktiga och bra priser!
www.kosmetiskkirurgi-il.se
Där står priser o allt sånt med.
58 000
ja betalade 33000.
d e olika vart du vänder dig... priset e inte viktigaste, utan d e att du ska bli nöjd å få bästa vård å kvalite
fimp. 58000?? shit va dyrt.
Ts. Kollade priser åt dig lite snabbt. ca 34000 för bara förstoring vill man ha både förstoring + lyft kostar det ca 44000.
De har jobbat med detta i 20 år och är välkända. Dessutom kan du ju ringa o kolla om nån kirurg är anmäld osv på de ställena du kan tänka dig att op på. kommer inte riktigt ihåg vart man ringer bara. men googla på typ plastik kirurg anmälningar eller nåt.
Smulan 80- tack för ditt goa engagemang! blir lite rörd! problemet är ju bara att jag bor långt bort..uppe i norr, har 2 barn här hemma, har inte möjlighet att dra lååångt bort å vara borta 1 v ;(
smulan80 jag vet, jävla överpris ...
TS. Du behöver absolut inte vara borta en vecka. Säg att op är på tisdag morgon. Då tar du tåget så du är nere mån em/kväll. Op på tis morgon och blir hemskickad ons förmiddag efter kontroller osv. Så då är du ju hemma ons kväll igen. Så alltså är du bara borta må-ons. Och det är du ju nästan oavsett var du gör op nånstans.
fimp: Usch då., Men du är nöjd o så då?
smulan 80-aha äre så det går till, jag trodde man fick ligga inne å sånt skit! haha!
men hur äre efter op, får jag inte lyfta ett jota på typ 4 v eller?
Ts. Kommer inte ihåg riktigt men första veckan hade jag rätt ont o kunde inte lyfta o så. men sålänge det inte gör ont kan du ju lyfta men inte lyfta TUNGT!
Man känner själv rätt bra vad som går och inte.
Men jag rollade om hallen bara några efter op o det KÄNDES kan jag lova. Sen drog jag utomlands o festade som en galning ca 10 dagar efter op Simma i havet gick dock inte. *aj aj*
smulan80 de är la okey.. men trodde de skulle bli finare.
smulan 80- vars sitter ärret?
blir ärret på olika ställen om man bara förstorar eller om mna både förstorar och lyfter?
Förstorar du får du ett snitt under bröstet. Lyfter du oxå så får du snitt under bröstet samt ett lodrätt från under bröstet till bröstvårtan. Men tejpar du som du ska efter så syns de knappt. jag slarvade o mina syns väl ganska mkt om man kollar underifrån. men inte om jag står upp o nån kollar framifrån. men jag har ej lyft.
Jag rekomenderar kosmetiskkirurgi, dom är billiga och skit duktiga.....
42 000kr för lyft och implantat.
smulan 80-finns det inte olika sorts inplantat?
typ silocon och koksalt? vad tar man?
kan man inte få ärret typ i armhålan?
syns ärret inte bra om man solar?
chess1979-vad har dom för hemsida?