• Anonym (TS)

KILLAR! När vi tjejer kniper

ÄR det så att när vi tjejer kniper med vårat underliv vid sex?
    får för mig att ni kommer lättare då?

förklara gärna! är nyfiken som tjejj....och singel, så jag behöver lite råd, då jag inte har nån karl att fråga

• Svar på tråden KILLAR! När vi tjejer kniper
  • Anonym

bad sambon läsa och svara på frågan åt mig..
    han blev röd i ansiktet och frågade "vet du inte det?"
    "jo det KÄNNS"

• Anonym (TS)

Okej Tack för din hjälp, jo jag får som den känslan att killen verkar tycka att de blir väldigt skönt, och att det får han lätt att bli nära att komma...

tanxz!!

• The Man

En del kvinnor har en fantastisk "knipförmåga" och det är grymt skönt när de kniper medan man är inne i dem. Friktionen ökar och det blir svårt att hålla tillbaka med utlös*****n.

• Storstadsfarsan

japp, det är skönt så knip på!

• Robot

har man långsam sex känns det mycket.. går det fort är kännslan försumbar, för mig iallafall.

• Anonym (ojj)

jag tycker själv att ja e bra på att knipa, ja frågade min kille en gång när han va inne i mej om han kände nåt, och han bara nej vad är det ja ska känna. han va iof stilla då. men kan det vara så dålig knip min lilla fiffi??

• Anonym

Jag brukar ofta knipa vilket oftast resulterar i att min man säger "du är så skön"
    Oftast ber han mig också sluta för att han inte vill komma för tidigt, fast då kan jag inte låta bli

• Anonym (inlägg8)
    Anonym (ojj) skrev 2007-01-24 20:56:23 följande:
    jag tycker själv att ja e bra på att knipa, ja frågade min kille en gång när han va inne i mej om han kände nåt, och han bara nej vad är det ja ska känna. han va iof stilla då. men kan det vara så dålig knip min lilla fiffi??
    när jag kniper får jag ett djupt stön från min man så jag behöver inte fråga och han påminner mig gärna om att knipa om jag glömmer någon gång.
  • Anonym

haha. min sambo brukar säga aj, när jag kniper :D

• Anonym

min sambo tycker det gör ont då jag kniper

• Ramonas

Det känns för båda oss två å vi har lättare eller jag har lättare för att komma då jag kniper....

Stolt Faster till Tindra
  • wolfeye

Japp min kille gillar de..*brukar retas med honom lite me de ibland* då han får svårare att hålla utlösningen när man gör de*fniss*..kul o retas lite*hihi*

/Linda
  • Anonym (ojj)

men just därför jag undrar varför han inte känner nåt, han säger att jag känns tight trots att ja fött barn, då måste det ju betyda att jag har knipt bra, eller? men han säger att ha inte känner när ja kniper.

*vill också knipa det skönt för honom*

• Anonym

Självklart - knip på tjejer!
    (kille)

Svar på tråden KILLAR! När vi tjejer kniper