• jen längtar

kuddar, täcken

HEJ!!
    Jag undrar vad man ska köpa för kudde till vagnen och spjälsängen. Jag funderar på att beställa från Minimundus. Är det någon som har köpt kuddar därifrån? Är de bra??
    Sen funderar jag på täcke till vagnen, kan man köpa ett vanligt vuxen täcke på tex. Ikea o klippa sönder?? Vilken av alla sorter ska man ha? Duger den billigaste varianten av täcke?? I spjlsängen ska vi inte ha täcke för vi har Grobag så där slipper jag detta bekymmer.

• Svar på tråden kuddar, täcken
  • Heidi1

jag använder filtar i vagnen o i sängen...kudden ska va ganska stor.den ska gå från huvudet till brösten ungefär på bebisen. o inte för plat heller

• krakel

Jag köpte en kudde till vagnen VÄRDELÖS .. finns kanske fler att välja på men det blev på tok för hög.. nej slöseri med pengar köp då istället2 st kuddar som är till sängen och ha en i vagnen om du ska ha en i vagnen komer gå upp på sidorna men det blir mysigt i a f
    jag har den som är en stödsöm runt 3 av 4 sidor från "rätt start" eller va det heter

• arev76

till spjälsängen köpte vi från ikea, superbra och fina! till vagnen köpte jag en vanlig liten prydnadskudde som jag plockde ut typ hälften av stoppningen ur, då blev den inte för hög.... lycka till!

Svar på tråden kuddar, täcken