• Anonym (seriös....)

När vet man att det är seriöst?

Jag har haft 3 dejter med en kille,haft sex med han.Jag har fått bekräftad att jag är söt,han gillar mig,han tycker att tjejer som jag växer inte på träd..m.m
    Innan 3 dejten så sa han att vi är inte tillsammans så behöver man inte höra till varandra varje dag.Nä det kan jag hålla med men när kan man räkna med att det är bara vi två..?
    Det är ju bra saker.Men när man vet att det är seriöst,ska man ha "pratet" el blir det bara så...?
    Tyvärr så har jga inte så mkt erfarenhet av långvariga förhållanden el har aldrig haft "pratet".

Obs!vi har träffat på en dejtingsajt.

• Svar på tråden När vet man att det är seriöst?
  • crazy family

Fråga honom om han vill ha et förhållande me dig el om han bara vill ses o mysa sen kan du ju göra ditt val.

• Anonym (sensitive)

När du känner ni kan prata om saker, t.ex sånt där, då kanske det är seriöst!

• Alderia

Man kan komma överens om att även om man inte är tillsammans så kan man ha en sexuellt exklusiv relation medan man känner sig för. Om han inte ställer upp ens på det, så vill han nog inte ha ett förhållande för tillfället.

• Anonym (seriös....)

Men är det för tidigt efter 3 dejter?
    Jag har sagt till honom att om han är inte intresserad så får han säga det.Och sen kom vi överens att vi måste ta det lugnt pga min skull men man ändå vill veta om man är exklusiv..=)
    Jag tror inte att han har nån annan pga han inte hinner el verkar inte vara den typen.
    Jag känner att efter 3 dejten så håller jag på att få känslor för honom och dom fina saker som han sa till mig,det var en moment där.
    Men han är ju på sajten fortfarande,jag avslutade mitt konto igår och jag sa upp ett gammalt kk också för hans skull.

• Anonym (sensitive)

Tänk bara på en sak om du inte nätdejtat så mkt, det vimlar av falska manipulativa idioter där. Menar inte det är fallen men KAN vara.

• Alderia

TS: Om du vill vara exklusiv så är det inte för tidigt. Ta upp det lite lagom avslappnat, typ: "Eftersom jag inte är typen som har flera förbindelser samtidigt så tar jag för givet att vi är exklusiva, visst?"
    Grejen är ju inte om han hinner eller inte, det handlar om att man visar att man inte bara är ute efter sex utan också är beredd att ta lite tid på sig för att kolla om det kan fungera "på riktigt".

• Anonym (seriös....)

Jag har nätdejtat förut och han med.Han är en seriös person pga han letar ju efter den rätta och jag med.Jag har haft mina sk idioter också så jag har sagt till han att bevisa att du är ett undantag.
    Han sa till mig att jag var hans i helgen.
    Och om jag var kär i han?på ett skämt sätt.
    Tecken finns där att det är seriöst på ett sätt men man vill ju veta.

• Alderia

TS: Fråga honom. Så enkelt är det. Bara ta sats och ställ frågan nästa gång ni ses, och även om det är nervöst innan så kommer det att kännas så mycket bättre efteråt.

• Anonym (samma sits)

hej, är i samma sits, fast efter 4 veckor...
    Han e oxå fortf. kvar påsajten men inte inloggad mer än ibland (hm...) Det e lite svårt att prata med honom men frågade sa vid ett bra tillfälle (mys i sängen) att jag inte ville vara tjejen som han hade tills han hitta ngt bättre. Han sa att då skulle han aldrig vara med mig...men att et ju inte går att lova hur det kommer att utveckla sig...
    Alla sa till mig att spela lite "cool" och avvakta men jag klarade inte det utan var tvungen att fråga och om du också känner så (inte vill bli "utnyttjad) så e det nog bättre att säga det. Så vet han ju i alla fall hur du tänker. Är han en bra kille så kommer han ju respektera det om han nu bara e ute efter sex.
    Lycka till kram

• Anonym (samma sits)

och du...det verkar ju helt klart som om han e superintresserad!!!

• Anonym (seriös....)

Anonym(samma sits)
    Ja innerst inne vet jag att han är intresserad men man vill ju höra det.enda som gnager är ju dejting sidan och att han inte hör av sig lika ofta som jag.
    Vi harju bara känt varandra i 3 veckor så lite tidigt är det ju med ett samtal om man är ihop men veta att man är påväg åt samma håll vill man veta.detta har jag sagt till han och jag har inte fått ett nej än...
    Hur känner du inför honom?

• Anonym (seriös....)

Och det här med kk är inte aktuellt,det har jag gjort klart för han...
    Jag föll för han i helgen,det är klart.när man får höra att man är "genomsnäll,omtänksam att det bara lyser igenom mig.Det här är du och jag kan inte tänka mig att du har nån annan sida.Har träffat få såna tjejer som du,ni växer inte på träd."
    Efter den kommentaren så var jag fast....

• Anonym

Har nagon av er barn? Hur gamla ar ni pa ett ungefar? Sant spelar ju in nar man blir serios eller inte oxa.

• Anonym (samma sits)

japp, jag har fallit pladask för honom. Jag e 27 år och har en liten son så det är mycket därför som jag inte orkar lägge en massa energi på honom om han inte alls vill något....
    Förra veckan var jag ganska ledsen för det med dejtingsidorna men sen har jag bestämt mig för att släppt det och bara lita på att det är mig han tycler om eftersom han visar det (ej med ord) ganska tydligt!
    Försök vara förälskad och glad men jag vet att det är svårt...men bara så att inte oron förstör det som egentligen borde vara glädje!
    Det e ju tyvärr såhär det är med kärleken...man måste våga riskera att bli sårad för att vinna:) Klyscha kanske men tror det är sant!
    Njut!!!

• Anonym (seriös....)

Jo det är ju bara försöka släppa loss det och koncentrera vad han säger till mig och hur han är mot mig och än så länge har jag inget att klaga på.Det är bara gamla erfarenheter som spökar pga man har inget bra att jämföra sig med!
    Nä vi har inte barn nån av oss.vi båda är 25.

Man känner sig konstig när man ändå har fallit,för mig är detta andra gången...känsla av vällust och pirr i magen..

Svar på tråden När vet man att det är seriöst?