• Sandys

Tips på tränings DVD

Hej
    Jag skulle vilja ha tips på bra tränings DVD:er

Jag har Blossom "Back to basic" och den gillar jag men jag börjar bli trött på den också...

Har hört talas om Carmen Electras "Strip Aerobic" och att de ska vara jättebra... vad säger ni?

Har ni fler tips?

• Svar på tråden Tips på tränings DVD
  • TingTing

Jag vet inte om jag har nått tips direkt, men jag har precis beställt Billy Blanks Boot Camp som jag har hört ska vara bra. Får den om ca tio dagar, så jag kan ju återkomma!

• Sandys

Oh va bra... den låter bramen jag skrattar samtidigt åt sådana tvförsäljningsprylar... men det är ju jättebra att ha dig som försökskanin

• rosablomma

jag har Carmen Electras "Strip Aerobic" strips dvd.
    dvd nr 2 är bäst om man är ute efter att träna. kul och "jobbig" . fit to strip heter den

• TingTing

Har nu provat dvd 1 Basic Boot Camp och den får bra betyg! Det var skitjobbigt och svettigt och om några gånger så kan man nog övningarna helt och hållet! Ska bara ta mig igenom de resterande 3 dvd!

• Sandys
    TingTing skrev 2006-11-13 12:17:21 följande:
    Har nu provat dvd 1 Basic Boot Camp och den får bra betyg! Det var skitjobbigt och svettigt och om några gånger så kan man nog övningarna helt och hållet! Ska bara ta mig igenom de resterande 3 dvd!
    Låter bra Lycka till
  • Sandys
    rosablomma skrev 2006-11-12 16:17:34 följande:
    jag har Carmen Electras "Strip Aerobic" strips dvd.dvd nr 2 är bäst om man är ute efter att träna. kul och "jobbig" . fit to strip heter den
    Vad är den första dvd:n då?
  • rosablomma

det är mer "dans" om man säger så. jo då man blir svettig. men 2:an är mer träning

Svar på tråden Tips på tränings DVD