• Kleopatra II

Någon som bokat Wizzair?

Jag ska till Polen i november och betalade med kreditkort när jag bokade över nätet för ett tag sedan. Nu fick jag ett email med bla följande:

"Please find attached to this e-mail an electronic invoice issued by Wizz Air Hungary based your booking, in compliance with the relevant Hungarian regulations....." Det fortsätter med att jag ska ladda ned något program och bifogat är ett dokument som jag inte kan öppna på denna dator.

Någon som gjort denna "procedur" och vet vad det handlar om?

• Svar på tråden Någon som bokat Wizzair?
  • AdrianK

Troligtvis är det en PDF? Och då behöver du Acrobat.
    Hade en polare som bokade ner till Polen. Det gick smärtfritt.

• Kleopatra II

Jo det är en pdf, men tyvärr är min version för gammal och på denna dator får jag inte ladda ner en senare (är inte kompatibel med ett annan program vi använder). När jag öppnar denna får jag bara hieroglyfer.
    Skönt att höra att det gick smärtfritt för din polare . Så jag kanske inte ska bli orolig i onödan.

• E l l a

Ja, jag flyger med dem jämt! Men däremot har jag aldrig fått något sådant dokument, bara vanligt bekräftelsemail.

• Kleopatra II

Skumt, att jag fått ett sådant email. Hoppas det är ok att ignorera det...
    Ingen annan som fått det?

• Einnej

Jag fick ett sådant mail när jag bokat med dom. Jag tog med mig både bokningsbekräftelesen och PDF filen, för att vara på den säkra sidan, funka fint, dom kollade bara på passet och bokningsbekräftelsen.

Svar på tråden Någon som bokat Wizzair?