tvätta badrumsmatta?
badrumsmatta med konstigt gummi på undersidan.. kan man slänga in den i tvättmaskinen?
badrumsmatta med konstigt gummi på undersidan.. kan man slänga in den i tvättmaskinen?
Har funkat för mig.
jag gör oxå det men det gummi aktiga "fäller" när jag torktumlar det, så jag torktumlar dom ensamma
funkade för oss några gånger ... men sen började gummin fastna i badrumsgolvet ...
tvättar alltid badrumsmattorna i tvättmaskinen ...
tvätta på 40 grader - nästa gång kan du tvätta på 60...
Ja det går bra,men den blir fort utsliten om du tvättar den varje vecka......bättre att skaka den ofta om det blir hår och tussar och annat på den! Då blir den lurvig igen!
Jag har tvättat mina badrumsmattor med gummibaksida från Ikea i 40 grader. Det fungerade
tack tack.. den e svart o vit.. o det vita e numera grått...
funkar nog inte att bara skaka =)...
En till som också tvättar sin badrumsmatta i tvättmaskinen, 40 grader och vanlig hängtorkning.
HÄRLIGT!!!
Jag tvättar badrumsmattan i maskin ca två gånger i veckan. 60 grader och sedan tumling. Fungerar alldeles utmärkt.
Klart man måste tvätta badrumsmattorna i maskin annars blir det gode snuskigt. 40 grader tvättar jag mina i. Är det bra kvalite´så håller de bra.
Tvättar också badrumsmattan i tvättmaskin på 40 grader. Funkar utmärkt!
Jag tvättar dem ofta. Gummit under kan efter ett tag släppa och fastna i golvet, då är det dags att köpa ny matta.
tack! det blev jätte bra