Alpnaering
Hej.
Tänkte kolla med er vilka som känner till Alpnaering och deras produkter och vad ni tycker om dom?
Jag har börjat som återförsäljare och skulle gärna vilja veta vad andra tycker om produkterna.
/ Tacksam för svar
Hej.
Tänkte kolla med er vilka som känner till Alpnaering och deras produkter och vad ni tycker om dom?
Jag har börjat som återförsäljare och skulle gärna vilja veta vad andra tycker om produkterna.
/ Tacksam för svar
Tycker dom är kanon. Var på en demonstration förra veckan o går o väntar på min vitlökskrydda
Ska vara värdinna för en sån demonstration om några veckor
Tyvärr väldigt dyrt, så det blir inte mycket man kan köpa åt gången.
Jag gillar dem,eller iallafall salladsmix-kryddan.Det är den enda jag testat.
Dom är kanon ..
*Tacos kryddan,,,,säger jag bara
*Citronpepparn,,oj oj OJ .
*Kött buljon
*Hönsbuljon
*Marinadkryddan,, ja där tog mina ord slut tror jag ..
Buljongerna är ju fettfria,, så dom brukar jag göra fettfria såser på.
Du gör rätt i att sälja dessa produkter.. Dom är bra, dyra,,men så är dom jäkligt dryga med ..
Så summa serum så kostar dom lika mycket som andra krydor ..
Fast dessa har mer smak tycker jag.
Tycker att de är JÄTTE bra. Min vännina säljer dem så de var så jag kom i kontakt med det. Det är värt pengarna...
Min mamma är återförsäljare och jag har även haft demonstration hemma hos mig. Har de flesta kryddorna och har även testat en del av deras andra produkter. Dom är super tycker jag! Riktigt dryga och prisvärda!
Kul att det är så mycket positivt...
Är inte det de där kryddorna som innehåller massa glutamat? *rys*
VAD är glutamat???
Glutamat är smakförstärkare, ett kontgjort ämne som bla finns i de flesta färdigprodukter som t ex sås i påse osv.
Okej... då var det ju inte farligt.
Om det är någon i närheten av mig som är sugen på att ha ett smakdemo hemma så får ni gärna säga till. Jag kommer gärna!
Annicaguzz, det beror på hur du definierar farligt.
*