• Malinmamman

Var hitta åkpåse till Baby Travel?

Någon som har en åkpåse till sin baby travel? (Jag använder fortfarande liggdelen)
    finns det speciella till just den vagnen eller passar något annat märke också? Vill ju använda den till sittvagnen också! Var har du köpt din?

Malin med världens bästa Ida
  • Svar på tråden Var hitta åkpåse till Baby Travel?
  • baby2006

Du kan hitta babytravels egen åkpåse... har för mig att den kostar 498:- eller nått liknande och den passar den vagnen..

Baby travel säljs ju på babyproffsen så testa och se om du hittar den där

Stolt mamma till Ludvig-04 & Ebba-06, blogg.aftonbladet.se/6682/
  • Malinmamman

tack baby 2006!

Malin med världens bästa Ida
  • akw

Jag skulle ha en babytravel åkpåse men det fanns inte en enda inne och vet inte varför personalen verkade tycka att jag var otroligt jobbig som ville ha en sån!

Slutade att jag kom därifrån med en svart från Emmaljunga - som jag i och för sig är supernöjd med.

Men Babyproffsen är jag grymt besvikna på. Jättedålig service och det är ju ändå deras egna märke som man tycker att dom borde vilja sälja. Den jag köpte kostade nämligen exakt lika mycket.

• baby2006

akw: Fast jag tycker inte att man kan säga att hela Babyproffsen-kedjan har dålig service, för det är ju beroende av vad det är för affär..

Här där vi bor i Kalmar har vi också en affär som har fruktansvärt dålig service och som jag inte alls gillar att handla i.. Medan det finns en babyproffsen i växjö som ligger 10 mil bort och där kan man verkligen snacka om god service...

sedan tycker jag att babyproffsens eget märke har bra kvalité också... =)

Stolt mamma till Ludvig-04 & Ebba-06, blogg.aftonbladet.se/6682/
  • Sweet76

akw, har samma erfarenhet med babyproffsen. Fast jag skulle köpa barnvagn. Min man blev så arg! Så åkte vi till Lund och beställde därifrån...nästa dag kom bb till världen!

Annan tid, köpte jag ett presentkort till min kompis i Jönköping. De sa ingenting om det finns 2 olika presentkort. Det som man kan använda bara i lokal stad och det som man kan använda i hela Sverige..när vi kom och fråga, de sa: VARFÖR fråga du inte?

Men..hur skulle jag veta om det???

Nu är jag så glad efter BABYLAND öppna deras affären i Helsingborg. ha..ha..ha..De är så snälla (bbland personalen)
    Innan hade vi 2 bbproffsen, och nu har vi bara en!!

• akw

baby2006 - jag vet, man inte dra alla butiker över en kam. Men det här är det andra butiken i Stockholm som jag är i och man blir behandlad som en börda. Känns inte så skoj - allra helst inte då man spenderar ganska mycket pengar vid varje inköpstillfälle.

Svar på tråden Var hitta åkpåse till Baby Travel?