• eilenna78

Vilken åkpåse till Bugaboo?

Jag ska få barn i Februari och tycker nog att bugaboos egna åkpåse känns lite tunn...
    Är det så eller är den tillräckligt varm?

Vilken åkpåse tycker du, Bugabooägare, att jag ska välja?

Tack för hjälpen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-01 10:15:39:
    Om du väljer Annan som ditt alternativ, skriv gärna vilken!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken åkpåse till Bugaboo?
  • MiaAhl

Hej,
    Röstar helt klart på Lodger Bunkern! Har själv en lila med blommor på - matchar jättebra! Blir så jättemysigt för min lilla tös som bara är tre månader. Känns mer ombonat än åkpåse, kör ju med OTHs åkpåse när jag kör UJ - men trivs helt klart bäst med Bunkern när jag kör Cam.

Lycka nu till och berätta vad du bestämde dig för!

Mvh,
    Mia

• tessan8micke

Jag har iofs inte provat BB's egna, men tyckte också att den verkade tunn så jag köpte Simple Worlds. Den är supermysig :- )

• Maria 83

Jag har en lodger bunker, funkar jättebra till vagnen, men skulle vilja ha något mer vattentåligt utan på så man slipper ha på regnskyddet.

• Smulan sthlm

Jag har bb´s egna men är jättesugen på att köpa en från simple world. Den verkar så mycket mysigare. BB´s känns ju ganska tunn.

• Senap

Har en BB och en Lodger Bunker - som jag tycker är jättebra och varm.
    Men sjukt sugen på att köpa en simple World påse också - verkar så varm och mysig.

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Emmizgullet

simple worldsGlad

♥♥Emma & Alice i mitt hjärta♥♥
  • Maria 1976

Tål simple worlds åkpåse vatten bättre än lodger bunkers?
    Passar båda i ligg och sittdelen?
    Vilken är varmast?

• snoopy1

Har bb:s egna. Tycker inte den är för tunn. Hade en fårskinnsåkpåse tidgare men den var aldeles för varm (såvida det inte är typ under -20). Om det är kallare är det i så fall bättre att klä på flera lager tycker jag. Men det är väl lite en smak- och utvecklingsfråga om hur man vill göra. Min son är 15mån nu och vill inte sitta länge i vagnen så jag satsar mer på kläderna hur som helst.

• Snova

Simple Worlds är kanon!

♥ Lovisa ♥
Svar på tråden Vilken åkpåse till Bugaboo?