• sininen

Bästa första sittvagnen?

Natasha är nu 5 månader och är inte helt nöjd med att bara ligga i vagnen. Hon vill ju se. Så nu börjar vi så smått fundera på en sittvagn. Vilken tycker ni är den bästa?

• Svar på tråden Bästa första sittvagnen?
  • ebben

Vad har du för vagn? en LIGGvagn?
    annars kan de ju ofta sitta i den kombivagn man har.......

• ebben

Nä,då fattar jag.
    Tror att teutonia timmy har LIGGLÄGE men är en liten smidig sittvagn!

• ebben

brio har ju en som heter NOVA! också en nätt,bra vagn!

• mam79

Vi har en Brio Nova Classic som sittvagn, den funkar jättebra och är väldigt lätt,köpte den nu i oktober inför vintern, då vi har en Emmaljunga City jet oxå...

• Lovali

Teutonia Timmy gillar jag men den är bara frammåtvänd, Eric var 9 månader när han började åka i den.

• Depsin1

Teutonia Rocky med fullt liggläge och framförallt är den vändbar. Jag skulle inte sätta mitt barn framåtvänd vid den åldern.

Rockyn skulle jag välja för att den är lättast och smidigast av sittvagnarna. Emmaljunga och Brio har också bra sittvagnar, men de är inte lika lätta.

• sininen

Ja, vagnen måste nog vara vändbar. Jag måste kunna se henne sedan när det blir dags för henne att byta.

• stinamaria

Jag har en brio nova och den är jättebra. Visst finns det ännu lättare vagnar men novan är verkligen inte tung. Himla bra fjädring oxå

• bubis19

Brio Race!!! Den är sååå himla bra tycker jag.

• omammao

teutonia mistral.. Är jättenöjd med den. Den har vändbar handtag som funkar bra!!!

• Bumbi mia

Säger också Mistral, den ultimata sittvagnen

• chicopico

vi har en teutonia timmy som vår dotter började använda när hon var 6månader och det har fungerat jättebra... men så gillar hon ju att sitta på andra hållet, men där är ett stort hål med genomskinlig plast i kuren så man kan ha koll genom det

Svar på tråden Bästa första sittvagnen?