• kid

Hur mycket väger Din godispåse :)

Jag är plockgodisfantast!
    Köper alltid lösvikt eftersom man får blanda som man vill. Lite salt, surt, hårt å choklad...
    Däremot är ju risken rätt stor att det blir lite mer än man tänkt sig :)

Min påse brukar ligga 2,5-3 hg!
    Din?

• Svar på tråden Hur mycket väger Din godispåse :)
  • Ms Trooper

oj...det va inte mycket! För helgen ligger den säkert på närmare 6-700g......mycket pengar hehehe men mycket godis

• kid

Ja fast den påsen e ju bara för en person och en kväll... eller är det lite?
    Jag trodde det var rätt mycket :)

• Nyfiken gul

det är ju jättelite!! Det är vad mina barn plockar åt sig själv!

här handlas det för 6-700 g... ibland även mer...  o då äter jag majoriteten av det själv...

• glasbubblan

Ett halvt kilo ungefär. Det blir lätt så, särskilt när jag ber min man köpa hem "lite" från mitt favoritställe. Karamellkungen är jag äckelvarningstrött på. Själv har jag, sen jag var gravid och bakterieskraj, övergått till mörk choklad på kaka samt kända kvalitetsmärken på påse... Plockgodis är godast när man har ungefär 2 hg tycker jag.

• glasbubblan

Ett halvt kilo ungefär. Det blir lätt så, särskilt när jag ber min man köpa hem "lite" från mitt favoritställe. Karamellkungen är jag äckelvarningstrött på. Själv har jag, sen jag var gravid och bakterieskraj, övergått till mörk choklad på kaka samt kända kvalitetsmärken på påse... Plockgodis är godast när man har ungefär 2 hg tycker jag.

• Ms Trooper

Asså jag är GODISMONSTER! Grrrrrr.....
    Om jag får 2pounds Twizzlers så äter jag det på nån timme......igår gick påsen på säkert 2-400g..vet inte säkert...hehe

• kid

Haha.. oj då!
    Jag som trodde jag var värsta svullot ;)
    Hade alltid en mor som sa.. "men nu får det väl räcka.." så har fått för mig andra plcokade typ 100 gram, som en påse nappar å va nöjda sen!

• kid

Är ockås godismonster, men Twizzlers, vad är det?

• Duckan74

Ingen aning, men dyrt brukar det bli. Kan inte sluta plocka !

• Ms Trooper

kid:

Twizzlers är mitt favvo godis! Det är typ hallon o lakrits remmar som jag köper i USA...tur att man känner folk som kan skicka!!!....finns o köpa i små m,ängder här med e svin dyrt! bättre att beställa.....

Svar på tråden Hur mycket väger Din godispåse :)