• Anonym (M)

är era kvinnor/tjejer sexiga?

Killar!!!

Helt ärligt..... 100%.... tycker ni att era partners sexiga trots att hon lagt på sig några kilo under graviditeten?

Hur sexiga är era tjejer när de står framför er i ändast trosor, med eventulla bristningar, "bullmage" och lite små sladdriga bröst?

förklara gärna varför de är sexiga eller varför de inte är det!
  • Svar på tråden är era kvinnor/tjejer sexiga?
  • socute

hur är det nu med kärleken i det hela.jag somär tjej tycker att en person som man älskar blir finare oavsett nån skavank som domlagt på sej :P

• Anonym (S)

Fniss.. Ska bli intressant att följa denna tråd ...

/Bullmage med sladdriga tutor

• Anonym

jag har fått det förklarat som så att det dom tycker är sexigt är att dom gjort en med barn och att deras kvinna är fertil.

• Minnisen

åh jag blir sååå nyfiken jag med!!!!

• Minnisen

tydligen....e ju nyfiken då jag själv har allt det ovan ;)

• Leo Kall

Helt ärlig tycker jag hustrun är väldigt sexig. Givetvis finns det både snyggare och sexigare kvinnor, men det är inte dom jag vill ha.

När jag fantiserar om en romantisk middag, ett nakenbad på sommaren, en skön weekend på hotell eller bara sex i sängen så inte är det med nån skitsnygg tjej jag sett på en bild eller på stan. Det är hustrun jag drömmer om.

Jag kan inte säga vad det är som är sexigt. Det kanske bara är det där att jag vill ha henne och hon vill ha mej. Utseende är bara en liten del av det som attraherar. Så är det ju med folk man umgås med också, det är ju helt andra egenskaper än utseende som gör att man tycker mer om vissa människor.

• Riskornet

Leo Kall: Vilket underbart svar!!!

• cruZZe

Ja jag går igång ordentligt på min fru. Hon har några extra hekto här och där och lite bred rumpa. Mums filibabba tycker jag som är en rumpälskare av rang

• MARIA99

Nyfiken jag med=)
    har alla skavanker efter 3 barn *hi hi*

Svar på tråden är era kvinnor/tjejer sexiga?