Teutonia Fun CS -07?
Vad tycker ni om denna vagn?
Det är den röda sittvagnen på sidan 11.
Någon som har en fun som kan berätta vad ni tycker om den. Hur funkar den i snön osv.....
www.teutonia.se/pdf/Teutonia_SE_NO.pdf
Vad tycker ni om denna vagn?
Det är den röda sittvagnen på sidan 11.
Någon som har en fun som kan berätta vad ni tycker om den. Hur funkar den i snön osv.....
www.teutonia.se/pdf/Teutonia_SE_NO.pdf
Vi har haft en Fun i några månader...Det är en fantastisk city-vagn, smidig och nätt, säkert en av dom bästa vagnarna om man bara går på stan. Men i skogen är den nästan omöjlig, och alla slags ojämna underlag är svåra. Snö var svårt, och isiga spåriga vägar ännu svårare. Nu var det ett fel på vårt chassi som gjorde att den drog åt höger vilker säkert påverkat upplevelsen. Men när chassit skulle bytas ut valde vi en S3 istället. (Den har jag provkört idag och känner mig jättenöjd)
Tyvärr hade jag inte så mycket positivt att säga....Men alla tycker olika om vagnar,så hoppas att fler svarar. Lycka till!
CS-vagnen har bara framåtvänd sittdel, vi satsar nog på vanliga fun 07 med en cs-liggdel, men är ditt barn lite större så funkar det kanske.
Vi skall mest vara i stan, men funderar på precis de saker du säger woods. Det kanske blir en "landet-vagn" också!