Gå ner i vikt fort
Jag har lagt en länk på min sida om hur man kan gå ner i vikt fort
har själv gått ner från 89-61
Jag har lagt en länk på min sida om hur man kan gå ner i vikt fort
har själv gått ner från 89-61
Grattis till viktminskningen!
En fråga bara, har du alltid varit överviktig innan eller var det en tillfällig viktökning?
instantcasting---> Hade varit kul att få svar på min fråga...
instantcasting---> Får hoppas att det håller sig nu!
Är det viktminskning i kombination med några slags piller?
Är lite skeptisk till pillerbantningar, men det beror väl kanske på okunskap...
Vikt träning och motion...
Carl-Marcus Lokrantz har studerat till nutritionist på Stockholms Universitet och i slutet av dessa studier ökade intresset för medicin.
Carl-Marcus gick sedan läkarlinjen på Karolinska Institutet.
Carl-Marcus arbetar för närvarande som läkare inom internmedicin.
Vid sidan om sitt arbete som läkare, så driver Carl-Marcus en konsultfirma, LOKRANTZ CONSULTING, som hjälper folk med träning och nutrition.
Carl-Marcus har stor erfarenhet och hjälper alltifrån ?vanliga? människor till dem som tävlar inom Fitness.
Programmet utgår från kundens specifika behov och dieten och träningen är baserad på vetenskap och beprövad erfarenhet (dvs inga extrema kostprogram etc).
Carl-Marcus lägger upp en diet och träningsplan baserad på kundens specifika behov.
Sedan sker det kontinuerlig uppföljning via telefon, e-mail, foton och personlig kontakt
Lean 100 kapslar från FARING
Lean innehåller ämnen som har uppiggande, fettförbrännande och antioxidantiska egenskaper. Tack vare en unik sammansättning av fettförbrännande ämnen med synergisk effekt hjälper LEAN dig att komma i ditt livs form
detta i kombination med LPG
Vad innebär Endermologie?
Endermologie är namnet på den behandling med LPG som utan smärta eller kirurgiska ingrepp kan avlägsna envisa celluliter och besvärande fettdepåer från mage ?ridbyxlår? eller stjärtpartiet och löst skinn kan strama upp.
Endermologie kan också vara ett bra alternativ till fettsugning. Detta för alla de personer som tvekar inför ett kirurgiskt ingrepp eller för dem som av olika anledningar inte anses som lämplig för fettsugning.
"go for it girls" Beach 2007