• Koff

Kortminne fullt i mobil?

Behöver lite hjälp, har kollat bruksanvisning och försökt få svar från Samsung men utan resultat.

Min mobil, Samsung E730, meddelar att kortminnet är fullt och jag fattar ingenting. Vilket minne, hur gör jag för att tömma minnet?

Har kollat varenda minnesstatus och inget är fullt. Nåt "kortminne" har jag inte hittat.

Behöver lite hjälp, det börjar bli irriterande med dom här meddelandena.

• Svar på tråden Kortminne fullt i mobil?
  • Koff

Det blir ju fullt hela tiden, sen lagras sms:en i mobilen istället och hittills har det inte varit några problem. Har 150 tomma platser kvar där.

Måste vara nåt minne i själva mobilen men jag fattar inte. Som typ arbetsminnet i datorn eller nåt?

• Koff

Nu är min mobil död.

Den reagerar när jag sätter på den men dör direkt. Och batteriet är fullt. Jag har haft den i 10 månader.

Är det ingen som vet vad jag pratar om?

• Billy och Jag

Jag har oxå en sån... Har haft liknande problem. SMS kom inte fram eftersom att det tydligen var fullt på sim kortet.. Men jag hade ju över 100 sms på telefonen och plats ÖVER!! så jag fattar inte varför sms.en inte fortsätter sätta sig på telefonen. Simkoprtet har bara plats för 20 sms..

Jätte konstigt!

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
Svar på tråden Kortminne fullt i mobil?