• mina små kämpar

anmäla elakt skvaller

det finns några familjer som har hittat på många lögner ang mig och mina barn sedan jag valt att polisanmäla en pojk. nu är deras hämnd att prata ner mig och min son inför allt och alla. min son är mobbad i skolan nu håller dessa föräldrarna på och även de mobbar min son med deras skitsnack. idag kan barnen inte gå ut. barnen i skolan har blivit värre pga föräldrarna alla hatar min lögnaktiga son nu........som de kallar han. de har även försökt anmäla mig till soc för att inte kunna ta hand om mina barn. soc la ner utredningen då de förstod att det handlade om hämnd. jag vet vem som ligger bakom allt skitprat kan man anmäla henne typ förtal eller. de har slagit en av våra katter men den klrade sig som tur var efter ca 1v försvann vår endra katt och är nu spårlöst borta sedan snart 5 dygn hon lämnar aldrig gatan vi bor på. har haft hon i 4 år hon har aldrig försvunnit därför är jag säker på att nån lockat med hon eller skadat hon.

• Svar på tråden anmäla elakt skvaller
  • Alderia

Låter skitjobbigt! Jag tycker att du ska göra en lista på vad som har hänt och vad som sägs, och sedan ringa till polisen och höra vad de säger om saken. Det kan nog bli svårt att bevisa något om de bara pratar bakom ryggen på er, men polisen kan svara på om det tjänar något till att gå vidare med saken.

Hursomhelst, så önskar jag dig lycka till och att det blir bättre snart. Varför kan vuxna inte bete sig som folk!?

• arandjelina

Hej!
    Jag beklagar verkligen djupt vad som har hänt er,och förstår inte att folk kan vara så grymma.
    Hoppas innerligt att det löser sig till det bästa för er.
    Tänker på er.....

• Längtar efter en liten

Ja jag skulle absolut anmäla OM du är säker på att det är hon. Men har du inga bevis så står ord mot ord och då läggs det ner tyvärr. Usch varför ge sig på oskyldiga försvarslösa  djur,jävla idioter alltså

Lyckliga (L)
  • mina små kämpar

ja de undrar jag med. det har blivit så att dessa föräldrar idag hjälper sina barn att mobba min son

• gabriella83s mamma

Du är utsatt för förtal och har rätten på din sida!

• Alderia

Såklart att TS har rätten på sin sida, men det kommer nog att bli näst intill omöjligt att skaffa bevis som håller i domstol. Tyvärr.

• mina små kämpar

det är synd för det skulle vara rätt åt dem om man kunde anmäla dessa pers. men de kanske gör ett misstag snart så jag har bevis

• stadsmamman

fy så tråkigt,jag har läst dina andra trådar och vad jag förstår så funderar du på att flytta från samhället,ska du det?detta med katten är svårt att bevisa,men du kan ju alltid ändå lämna misstankar till polisen,dom kommer ju fråga dom och det kan bli lite skrämmande,mitt hela råd är flytta därifrån snarast!känner mycket för er och tycker väldigt synd om er!styrkekram

• mina små kämpar

jo vi ska flytta så fort vi bara hittar en läg. i vår gamla stad. tyvärr är det ont om lägenheter där men vi letar varje dag

• Anonym (hopplöst)

Jag är lessen för din skull..men du måste ha så mycket bevis för attDOM(polisen) ska tro på dig..& inte ens då går det alltid bra.Jag lider med din son Försök att filma ,Ring&spela in..i krik &kärlek är allt tillåtet..fokusera på din son!!

Svar på tråden anmäla elakt skvaller