• enkeli

Smaskig Halloween mat : )

Hejsan!

Har du/ni några bra tips på vad man kan äta under halloween?
    Hade tänkt mig något gott men ändå rätt lättlagat :) Och helt inte det gamla vanliga som makaroner med korv,hamburgare och sånt. Utan något gott helt enkelt.

Har nämligen tänkt göra det lite mysigt här hemma nu på lördag.Överaska pojken med mat och hyra några bra skräckfilmer och bara sitta och mysa i soffan :)

Så om du vet någon god maträtt,berätta för mig.Och kom gärna med recept också :)

• Svar på tråden Smaskig Halloween mat : )
  • Banana82

tja, det du åt i tisdags var nog bra eftersom det var halloween då, på lördag är det alla helgons dag

Old enough to know better - Young enough to don't give a fuck
  • giz den allsmäktige

lördag e det allhelgona ngt helt annat än halloween

• enkeli

Jag ber så himla mycket om ursäkt för att jag skrev fel :/

Men finns det ingen som kan komma med ider på god mat ?

• Banana82

jag har nog annan syn på vad god mat är men får försöka... stekt kyckling, massor av kokta grönsaker, och kokt ägg... men det är vad jag äter när jag vill ha nåt smaskigt, andra skulle nog göra en köttbit med potatisgratäng och massa flottig sås

Old enough to know better - Young enough to don't give a fuck
  • meandra5

Jag ska fixa kycklingklubbar + grönt ris..En Draktårta (färdig marsipan,rulltårta&godis som ögon,näsa,mun)Allt fix&färdigt på ca i timme.Lycka till.(lat i år)

• Comedia

enkeli,

att det ska vara så petigt ibland va?! Lördag kanske inte är Halloween, men det är ta mig f*n skräckfilmskvällen till ära av Halloween!! Hehehe!

Svar på tråden Smaskig Halloween mat : )